Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, January 14, 2019

Muhammad Leo Fitri Bin Abdullah


Assalamualaikum

16 February 2019

Merupakan tarikh keramat bagi sahabat aku yang bernama Muhammad Leo Fitri Bin Abdullah.
Aku masih teringat sangat kita kali pertama berjumpa di SMT Kota Tinggi Johor pada tahun 2006. Masa itu aku bersama tok wan.. Tok wan aku menegur kenapa tak pakai songkok?  πŸ˜…  cepat-cepat aku cakap dia bukan muslim tok wan.. Kelakar adengan yang masih aku ingat sampai kini. Aku masih ingat kita jadi pengawas asrama lepak sama-sama cerita pasal masa depan buat perkara yang boleh kita ingat sampai hari tua. Aku masih ingat kita pernah keje satu company di pasir gudang banyak perkara kau ajar aku. Aku masih ingat kita pergi melaka sama-sama sebab ingin melihat aku gembira dengan  jayanya hasrat aku pada masa itu laa kan..

Saat yang paling aku ingat dalam diri aku ialah apabila kau mengucapkan kalimah Lailahaillallah..pada 13 August 2017
Allahuakbar πŸ₯°




Sahabat dunia akbirat tiada kata yang mampu ku ucapkan melainkan hanya potret melukis tulisan jiwa dengan gembira syukur nikmat dan hidayah dari Allah.
Siapa tak suka kan, apabila kita tahu sahabat baik kita selamaa ini dapat bersama dengan kita menjalani kehidupan seorang muslim di dunia dan juga akhirat.. Alhamdulillah

Akhir kata,
Aku berterima kasih atas kurniaan Allah menemukan kita berdua di dunia ini dan Insyallah di syurga. Tapi kalau aku tiadaa di sana tolong tarik aku ye sahabat .. Semoga kau terus berjaya dalam kehidpan kau jadi ketua keluarga yang baik nanti.. Apa- apa masalah usaha dan jangan lupa berdoa dan mengadu kepada Allah.

"Dan apabila hamba-hamba-Ku bertanya tentang Aku, maka (jawablah) bahwa sesungguhnya Aku itu dekat. Aku menjawab doa orang yang berdoa apabila ia berdoa kepada-Ku. Maka, hendaknya mereka menjawab seruanku dan hendaknya mereka beriman kepada-Ku agar mereka mendapat petunjuk." 
( QS al-Baqarah: 186).





Baraka Allahu Lakuma wa Baraka alikuma
Wa jamaah baina kuma fee khair.
Barakallah hu lakuma wa baraka alikuma
Wa jamaah baina kuma fii khair.

Brother πŸ‘¨‍πŸ’ΌπŸ§•
16hb February 2019
Semoga dipermudahkan semuanya 
Insyaallah 








1239
14012019

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...