Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, January 16, 2011

CINTA MONYET KU ..~



SaLam hujung minggu sume.. ^_^

Aku nak join segmen BRO BEN ..!! waaa sudah sekian lama aku tak join segmen yg beliau buat, tergerak lak hati nk hati.. huhu.. maklum time2 mcm nie la pn nk update blog,ekeke...
eherm2.. kali nie segmen ttg CINTA MONYET ..

http://www.emocutez.com
ehh silapp2 .. nie AYAM .. haisshh ..



http://www.emocutez.com
hyee ..
saya MONYET ..amcm nk berkenalan ?? haha..



hurmm nk start cmne erk .. ok2.. pada zaman dulu kala.. di mana time tu zacky darjah 5 .. sekolah kebangsaan majidee baru .. Johor Bahru.. waa.. nama sek. pn nk ckp ke pokcik ? haha.. lantakk arrgg .. blog aku bkn blog bapak ko .. !! haha.. eh, berbalik ke jln cerita... emm .. mase nie.. aku yerr nakal tahap max. gilerr vavi yer.. sampai ke tahap yg teratas sekali yg bergelar "gaban" .. haa korang pernah tgk cter gaban ..?? lorr.. pebende nie beb.. lari topik jerr kauU ..
ok .. dulu aku nie suka kacau pmpn.. yg satu kelas ngn aku ... aku suka tarik tudung pmpn .. bestt gilerr.. kalau tak caya.. try la buat.. mesti korang rasa nk terbang jerr.. hahaa... tapi kalau kna hi-5 kt kepala.. jgn salah kn aku yerrpp.. ekekee..

ok sambung2.. lepas aku tarik tudung pmpn sekelas ngn aku tu kn.. guess what ?? die teruja kot.. die ckp ape ?? die ckp .. ohh tidakk.. romantik yerr .. i like .. haha.. nampak sgt penipu .. xdela..actually die mesti marah beb.. tapi aku dh ckp , aku nie degil thp gaban.. so tiap2 hari aku tarik tudung die.. bile satu hari tu aku tak wat.. die dh rasa lain .. haa.. lain cmne ?? adakah itu CINTA MONYET ?? haa itu aku tak tahu... mungkin di situ la wujud nyerr perasaan yg melibatkn hati.... blk2 sek. aku baring sorang2 smbil fkr psl die.. arrghh .!! tidakk.. akhirnya aku jatuh cinta ..
http://www.emocutez.com

tapi di sbb kn cinta monyet... esok lusa.. hilang daa perasaan tu.. kembali ke karenah nakal aku yg tak sudah2.. hahaa... then .. time form 1,2,3 .. aku pindah sek .. menengah tmn daya 2 .. haa sape thu ?? org duk JB tahu kot.. kt tmn daya nie.. berlambak awek cina bhaii .. atau di kenali sbg aMoii.. haiiyoo.. so sweet amoii.. aku sllu gedik2 mintak depa ajar aku math.. sbb depa mmg rajin.. asyik pegang buku jerr.. huhu.. aku pn wat2 la tanya.. duk sebelah depa.. ada sampai tahap.. aku sorg kt meja tu.. yg len sume amoii !! haaa amcam ?? hebat ?? mmg hebat pn aku tahu.. haha perasan... then aku suke kt satu amoi nie.. aku pn bagi die surat.. aku tulis

"woo aii nii "

http://www.emocutez.com

haram, die xrply surat aku tu.. die ingat aku nie bergurau ngn die.. padahal.. hati aku.. hanya tuhan jela yg tahu.. hahaaa... ingat ape ?? Monyet xde perasaan ?? hahaa...


Setelah d'kecewa kn sekian lama yerr .. lepas PMR .. aku dpt msok sek. teknik kota tinggi .. skrg dh jadi vokausional.. totally ... tapi .. haa ada tapi yerr.. sblom msok sek teknik tuu.. aku kembali semula sekolah d majidee.. nama sek tu.. sek.menengah majidee baru.. n skrg dh tukar nama tun syed nasir.. mana dtg ntah nama tuu.. aku pn xthu .. :PP .. aku jumpa blk ngn kekasih gelap ku.. dulu mse sek rendah .. n aku bertukar no. fon ngn die.. ktorg kwn.. dlm hati "mahu" .. tp tkot tok luahkn.. smpai la skrg xterluah .. haha.. ntah ape kabar die pn aku pn xthu.. huhu..

haa... nie time form 4,5 plak.. kt sek. teknik tuu .. kt sek. teknik, aku nie aktif.. tak xde daa.. nakal2 thp gaban nie.. sume yerr dh berakhir.. sbb aku fkr nk kejarkn sjil.. supaya senang dpt smbg pengajian lps SPM nantii... d'sbb kn aku aktif.. oleh itu aku sertai BIRO pendidikan .. kt mase duk kt asrama... tugas die jaga bilik bacaan kt asrama.. dan muncul laa seorg wanita.. hehe.. name die.. emm xpntg kot.. :P t die perasan.. hahaa... aku kacau die.. asl ada perjumpaan jerr mesti bergaduh .. so kwn2 aku n die sume dok pakat kenakan aku .. korang bygkn sampai tahap aku tak tegur die sbb malu yerr pasal.. time die lalu kt kelas aku.. sume sebut nama die sambil aju2 kn kat aku.. malu beb.. bile time sukan kelas aku mmg terpaksa lalu kelas die.. sbb kelas die dekat ngn padang.. apa lagi .. dak kelas die .. sume panggil nama aku smbil tunjuk2 die .. adeehh ... merah muka aku beb ..


http://www.emocutez.com


yeah aku ngaku aku suke kt die.. n die suke kt aku ketika tuu .. hey, bukan perasan.. tp btol , sbb member die sndiri ckp ngn aku .. hahaa.. tp tak declare couple pn.. sbb msing2 nk focus SPM kn.. skrg ktorg kwn baik.. dan kwn sengal.. hahaa... klw berbual dgn die time sek dulu.. mmg gelak sakan jela ktorang... sampai thp terkluaQ air mata.. btoll.. xtipu..

http://www.emocutez.com


mungkin tulaa kot.. yg d'gelarkn syurga cinta.. ehh .. slh2.. cinta monyett.. aiseyhman... !!
skrg aku hppy dgn org yg tersyg .. huhuuu.. ceit... bejiwang lak luu.. emm biar mase jela menentukan seglanya... yeah !!


Pesanan khas utk depa yg b'cinta monyet nie..



Utamakn stdy dulu ..

masa dpn lg penting ..~

baru fkr nk bercintan-cintu nie..

peace no war.. !!






23 comments:

nmirmo said...

so sweet~...hahaha....x baik nakal2....x baek untuk kesihatan tahu???hehehe...

Unknown said...

Semoga berbahagia selalu :)

zacky786 said...

hahaa..~ baikk...!!

zacky786 said...

rabiatul : thnks..!

Qaseh Dalia said...

nakal tahap gaban..benci tol org tarik tdung ase nak penyepak je sedas haha.. amoi pun mau maa... yup2 skang hepy ngan org tersyg..jgn nakal2 lagi hahaha

zacky786 said...

Qaseh : hahaa.. ekk.. free kick xnk bg.. mn tahu leh masok goal.. :P .. xnkal da laaaaa.. hahaa

aQi + GenGkey said...

pergh..
bnyk nye skul hang g..
amoi pun hang usha..
dak majidi gak eah..
skampung la kte..
haha..:D

zacky786 said...

aQi : yeker ?? walawweyh ...!! jln ape beb ??

Cikgu Aini said...

so sweet!!!.. hehehehe.. meriahkan followers jga!.. :))

zacky786 said...

thnks2 pu3..!

syafeeqa said...

hah. yang bagi surat kat amoi tuh. mybe dia tak paham kut apa mr zacky tulis. hehe. ngee~~

zacky786 said...

agak yerr laa.. hahaa..!!

fynahere said...

aiseh...nakal jugak care you mengorat..hehe

zacky786 said...

wslm..~ thnks bro.. !! ;)

zacky786 said...

fyna : haha... tu zmn dak dulu kala.. ekeke...

anne jasmine said...

hahaha.. mmg nakal gile kot... n... ANTI giler ngan dak laki time skolah rendah.. ska sangat tarik tudung sampai kadang2 kebelakang.... warghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...~!!!!!! x ley igt btol... berasap2 neh...

btw.... mmg nice story 4 cinta monyet.. gelak golek2 gak la... follow ur blog.. ngee

Nazrul Ashraff said...

haha..mmg nice..=)

zacky786 said...

eni : hahaaa thnks.. enjoy ur reading la mokcik.. huhuu.. jgn marah2 nanti cpt tua :P

nazrul : thnks bro..!

anne jasmine said...

mna da mokcik la... i sister lh ok~~ :p ayt bajet.. haha... maunye x marah... penat pg2 ngadap cermin taw pkai tudung.. da pakai comei2 bulat je lipat.. :p skali kna tarik.. org2 mcm ni la slalu kne debik.. haha

zacky786 said...

eni : alalalaa..~ rilexx lorr... pmpn nie kn rajin... zacky mmg suke uji kerajinan korang nie.. huhuu/// bru leh buat bakal bini.. ekekee..

anne jasmine said...

hahahaha... xde2... igt sng ke nk lipat tudung elok2.. tmbah knak2 ribena lg... lg la mls nk pkai tudung.. :p (ayt mlas pkai tudung).. hahahaha
nsib bek la time bsar2 ni x de yg cam 2 dh.. mau x free hair trus.. wahahaha

btw... eni mmg sgt rajin.. **blink2.. :p

zacky786 said...

haha.. nk menang je .. ceitt..!! bgs laa gitu klw rajin ... truskan kerajinan anda demi masa depan.. :D

anne jasmine said...

:) haha.. ye ea? nk menang ea...? eh.. tersemangat lebey lak.. hihi... malu2.. ok cool down dah.. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...