Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, January 11, 2011

"salam perkenalan buat blogger baru"



SALAM READER .~!!

aku d'tag oleh blog "sayap halusinani Apezs" ..

dan thkns to apezs, kerana sudi tag ...

segmen suai kenal dari blog ShahJehan atau nama singkatan beliau SJ..

pada sesiapa yang nak join ~kLik sini~

tertakluk pd terma dan syarat yerpp ..



AsaL usuL bLog "more than words"

~ emm.. wokay, sebelum nie aku ada blog lain.. nama blog aku mse tu "time of my life" .. pastu terlupa passwords.. aku wt utk cerita kn sgala kenangan yg best2 kt blog tuu.. supaya tak hilang dan lupa dek ingatan .. last2 hilang gaak.. hahaa.. nie blog yg ke-2 aku.. dan ilham nama blog nie aku dpt dari tajuk lagu kump. extream .. "more than words" .. kebetulan time tue tgh blajar men gitar lagu nie.. so this is it ..!! yihaa..


MeNgapakah suka berblogging ??

~ sbb blogging tu bestt.. baik tok kesihtan dan minda.. hahaa :P merapu sudeyhh..
emm .. sbb yerr ialah.. aku suka membaca.. dan secara tak langsung , aku dpt menimba ilmu dgn BW ke blog2 len.. lg satu .. berblogging nie cool . yeah.. !!


AzaM terhadap blog anda ??

~ hurmmm .. azam blog aku ialah... selalu maju ke hadapan .. dari segi follower, design , templete n so on.. tp tu xpenting.. yg penting dpt kwn.. more friends,more variety, more fun.. n more than words from me .. yearrghh ..!!


TaG 5 org...


~ nmimo ~

~ oshinloveblog ~

~ dayah snow hewka ~

~ pak. cek. biola ~

~ LAdy_dyLA ~





*sorry xdpt BW.. busy lorr..
aku jd usahawan burger da skrg.. hahaa.
adiosss ..!!

15 comments:

Unknown said...

zacky tag wan ke..huhu..kena wat lagi ye..huhu

lady-D said...

InsyaAllah akan mengejoinkan diri...

apezs shah said...

hehe thanks..;)

dayah SnoW Heuka said...

sudah :)

zacky786 said...

wan : hehe.. cm tu la gamakyer..

zacky786 said...

d_La.. : worait.. :D

aperz : welcome...

zacky786 said...

dyah : thnks ...

KakD said...

akak doakan mudahan azam tuh tercapai yea :D

keep it up okeh hehehe

shahjiehan said...

tq join~ nice to meet u my blogger frenz....

zacky786 said...

mappiau : hehe.. thnks kak :D

shahjiehan : ok2.. nice to meet u too

misSbLurRy said...

mmg kawan lg penting...
yg lain hanya bonus...
kan

fynahere said...

byk nye blog! hehe neway chicken litle sgt comey cm tuan dia =P

zacky786 said...

yerpp :) btol tuu

Muhammad said...

salam perkenalan..dari mamat..

zacky786 said...

slm perkenalan gakk :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...