Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, March 7, 2011

Ketua Kelas patah taNgan kena Belasah !!


*ANOAR menunjukkan tangan anaknya, Muhammad Shahfaly yang patah didakwa akibat dibelasah 11 pelajar di Simpang Empat, Kangar semalam

KANGAR - Ketua kelas ini sekadar melaksanakan tugas mencatatkan nama pelajar ponteng sebagaimana kebiasaan dilakukannya setiap hari.

Namun, tindakan murninya itu kelmarin membawa padah apabila dia dibelasah oleh sekumpulan 11 pelajar samseng yang sudah lama berdendam dengannya.

Akibatnya lengan kiri pelajar itu patah, tulang bahu terseliuh manakala kening kiri turut luka dalam kejadian yang berlaku pada Jumaat lalu, kira-kira pukul 11 pagi.

Muhammad Shahfaly Anoar, 15, pelajar Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Syed Saffi dekat sini terpaksa mengambil cuti sakit selama 11 hari akibat kejadian itu.



ishk3 .. ni lah budak2 sek. zmn skrg.. sume nk jadi GENGSTAR .. !! :P


joM bace paper ~ KOSMO ~



9 comments:

starzieti said...

ish ish ish ! sian budak tuh.

Ajie Mohd Tahir said...

cetttt.11 lawan 1.tak adil lnsung.

Siti Safiyyah said...

erkkk giler ah..sian budak tu.. eh ko dulu samseng tak kat skola? meh sini nak bagi ceramah sikit..hahaha ;p


psstt : 1 lagi kisah utk muhasabah diri

zacky ~786~ said...

starzeti : kecian..

zacky ~786~ said...

ajie : tahu xpe ..

zacky ~786~ said...

siti : hahaa.. aku baik laa mse sek dulu.. huhu

udin said...

hurm.. apa nak jadi dgn budak2 zaman skang!

Rozuan Ismail said...

kesiannya.. sabar la eyk

anyss said...

Assalamualaikum,
Budak2 skolah dahulu jahat dia lain...zaman sekarang ni sampai berbunuhan. menakutkan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...