Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, March 3, 2011

tag from nmirmO ^_^


Mengapakah ?

bagaimanakah ?

kenapakah ?





Jom jwb soalan2 tag oleh nmirmo ! :D


saya bangga jadi diri saya

1) siapakah anda ?
~ hamba ALLAH


2) berapa umur anda sekarang ?
~ 21


3) suka makan apakah ?
~ nasi


4) suka minum apakah ?
~ ice lemon tea


5) asal mana ?
~ Johor Bahru


6) sekolah terakhir di mana ?
~ kota tinggi, Johor


7) cita2 nak jadi apakah ?
~ LAE, insyaALLAH ..


8) lagu feveret anda ?
~ More Than words



saya sayang orang keliling saya

1) siapakah kawan baik anda ?
~ leo fitri, anuar, atif aslam, fikri, izzat, aiman, daus ..
n sume kwn2 aku klw blh :D


2) siapakah 3 orang yang anda sangat sayang selain keluarga anda ?
~ kekasih hati, teman2 dan taman .. haha..


3) orang pertama yang mendengar masalah anda ?
~ heLmi a.k.a amy mox .. kwn sekolah dulu :)


4) selain keluarga , siapakah yang pernah tengok anda nangis ?
~ pemintak sedekah, org kurang upaya, org dlm rancangan bersamamu ..


5) siapa yang anda nak berada disisi anda sekarang selain keluarga ?
~ kekasih jiwa dan raga


6) dah ada calon ?
~ da..


7) nak kawin umur berapa ?
~ 26.. paling lewat 28.. hahaa


saya sayang barang saya


1) apa barang yang wajib ada dengan anda ?
~ wallet


2) barang paling mahal anda beli ?
~ guitar LTD


3) hadiah pertama anda dapat ?
~ ntah .!


4) 3 barang kesayangan anda ?
~ guitar akustik, guitar LTD, Amp..


5) jika anda diberi 1 juta. barang pertama anda akan beli adalah ?
~ jamming studio kot.. hahaa


saya seorang blogger

1) cerita serba sedikit pasal blog anda
~ simple.. ada ayam a.k.a chicken little .. ^_^


2) upload gambar haiwan feveret anda!


-

-

-

-

-


haha... !!





3) tag 5 orang


Aida Akin

Ming Ming


Myrachika


dayah

cik pulau




sekian ..~

7 comments:

apezs shah said...

pergh!! haha banyak juga soalannya.

zacky786 said...

2la psl.. lyn jerr

Efa Nur said...

byk betul soalan..haha
ayam..!!!

:D

zacky786 said...

ayam sedap baik tok kesihtan ..`

Cik Pulau said...

HAHAHA..
cik pulau dah melayan sume solan2 tu.. hehehe,,
thanks tag..^^,

nmirmo said...

thanx sayang~..^_^... hahaha....ayam pon ayam la...kikiki...

Cikgu Aini said...

wah!.. tak tahan sedapnye nasi ayam tu.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...