Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, October 24, 2010

Pre-graduation seminar.. !!






Yeah ..~ program yg d'anjurkan oleh kelab kerjaya d'unikl miat..
program khas utk stundent last sem ..
Aku last sem ke ? nope laa..
Aku just terlibat je ngn program nie sbg AJk ..
so YOUR ATTENDING IS COMPULSORY !! (( haha pdn muka kau ))
co-Q ouh co-Q ..

nak d'jadikan cerita ..
pRogram nie start lambat gilerr beB..! naik panas ktorag d'watnyer..
schedule sptutnye kol 8.30 pg .. sekali delay sampai kol 11 pg ..
walawweyhh.. janji cam keLing btoL la.. (( asyik jnji melayu jerr :P ))
Oleh itu Aku ngn member aku menggunakan alasan itu untuk mengambil kputusan mencabutkan diri menuju ke aLamanda..
hebat x2..

nie la aKtiviti ktorg...




  • Initial D .. aku juara bertahan.. yihaa
  • best woo game nie.,



Namun setelah bersuka-Ria mEnikmati perMainan veideo gAMe tersebut..
ktorg pon bLk dgn peNuh kepuasan ( aku jer y puas sbb xpernah klh main game initial D ) hehe.
mMber aku kehilangan hANdpoNenya..
arrgHH daMn... xfikir apa daa..
berLari 100mtr terus g blk kt gAMe token 2..
caRI punyaa caRI . .
xjuMpa gak..
tRy call ... mula x2 dapat..
lepas tu... ada suara pmpn ckp "pls try later"
Menunjukkan bahawasanya dh ada org y berjaya m'REMBAT..
malang sungguh naisb mmber aku nie..


  • haNya mmpu termenung.. (( careless la lu mat.. ))

kesimpulanya..
~ JGN CABUT DARI SEMINAR TAK BAIK UTK KESIHATAN + HANDPONE ANDA AKAN
HILANG.. hahaa...




9 comments:

dayah SnoW Heuka said...

zaki penuh ngn perasaan seyh main game!! haha xD.. ape2 pown cian kwn zaki nuh ilang fone.. bersabar jek.. y pnting jgn careless hee~

Farah Amaliena Atikah said...

hahahhaa.. aku cabot dr seminar tu slumber je.. ahhaha... tpi mmg ye.. kalo cbot dr seminar tu msti ade yg ilang... hahah.. membe ko ilang fon.. aku ilang bnyak duit... hahaha.. biase la g alamanda kalo tak beli brang tak sah kan kan kan... =)

zacky786 said...

dyh : org tua x2 kata.. klw nk melakukan s'suatu tu mmg kna wat ngn pnuh prasaan meyh.. baru ad fell .. :P

farah : hohoo.. shopping sakan la 2..

Hafizy Hiroki said...

aisehh lpas puas sronok hp lak bley ilang bro?rilex2 yer..

zacky786 said...

thu xpe.. bukan denn..
mmber den y ilang.. den rileX jer.. hehee..

cOnfuSeME said...

uitt xajk pon min game...hahaha

zacky786 said...

hahaa..~
kaki game gak ke .. :PP
lain kali la yerpp.. kita lumba keta ada bran ??

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

ha baguih2...

lain kali ponteng la lagi ek?

huhu

zacky786 said...

ahha oke..~ :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...