Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, October 20, 2010

Bahagia ??







aku meNjerit...

aKu meManggiL berjuta-juTa kali...

aKu meRintih...

aKu mencari...

kau tetap tak ku temui...

aKu tertanya-tanya...

di mana salah dan silapnya... ???

mengapa berkali-kali harus terjadi perbalahan...

sampai bila... ???

setelah...

sekian lama menjalinkan hubungan silaturrahim...

Mengapa seakan tak bermakna hubungan ini... ???

MENGAPA.....!!!!!!!!!!!


Mana Kau menghilang... wahai KEBAHAGIAAN ...



~ pressure rite now.. lps satu + x2 + x3 proB aKu hadapi.. (( prob family + seNdiri + stdy ))
~ arrghh tension gLerr nie..
~ dlm proses mencari ketenangan...
~ tak pernah kenal Erti kebahagiaan .. yeah ..
~ Damnn.. !! WTH ..

ok i'm done..

5 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

marilah kita teruskan perjuangan mencari kebahagiaan~~

senyum mau maneh

=)

dayah SnoW Heuka said...
This comment has been removed by the author.
dayah SnoW Heuka said...

laaa jgn la mcm niyh.. :( setiap manusia diberikan ujian.,, y pasti Allah tahu tahap mana kemampuan kita. Zaki buleyh!.. naikkan semangat anda troskan perjuangan wee~ :P terlebih plak wehehe

✿ismi:Nauratul Nadiah✿ said...

sabar weyhh..
xmencabar lah hidup kalau xde dugaan n cabaran kan?
:)
Dugaan n cbran mematangkan kite..
n yg paling penting sepatutnye mndekatkan diri kite dgn Allah..
jgn kite slahkan takdir n makin jauh plak ehhh...
senyum sokmo:)

zacky786 said...

btol laa..~
ermm "xmencabar la hidup klw xde dugaan dan cabaran.. " yeahh.. thnks..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...