Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, February 17, 2011

SaKit KepaLa woo..~!!





arrrrrrrrgghh ..!!!

skrg aku tgh menahan sakit kepala ...

xleh tidoo..

kepala sakit ...


kenapakah ?



Sebenarnyer ini budak telah mengalami sakit kepala yang berpunca daripada GIGI BERLUBANG ..! huh apaa daaa gigi berlubang..? ini lah masalah budak nie... dulu time kecik2 takut pegi klinik gigi.. sakit katanya... ngeri laa... apa laa ... malas laa.. ntah laa.. so bila d'biarkan lama2 bergini la nasibnya adehh .. dan BUDAK itu iaLah aku .. Damnn ...
(paDan ngan muka kauU ) ..

aku dah pergi klinik td ptg .. dr. ckp kena cabut, sebab lubang dah besar.. xleh tampal lg daa .. tak pn kna wat rawatan akar ...

apaa daa rawatan akar ??




aku tengok video nie pon dh rasa nyilu nyut2 berdenyut ..
lg kn nak hadapi nya.. ya ALLAH ...
aku hanya insan yg lemah..
huhuu ..


*nk gosok gigi pn skit klw kna kt bahagian tu..

akan tetapi...
sampai bilakah aku hendak meratapi kesakitan ini.. oh tidakk..
2la kauu.. dulu tak silap aku ... kauU g check gigi masa sekolah rendah kan ?? kn.. kn.. laa nie baru nak g check.. check pn sbb sakit.. klw tak .. haram tak jumpa hala nak pergi klinik gigi.. haissshh ..!!

argghhh ......
yang lepas biarkan ia berlalu .. usahkan di kenang.. yg perlu d'kenang sekarang ialah k'sakitan aku.. sakit yg teramat.. cume berganyung kt ubat painkiller jerr skrg.. tu pn rase mcm nak mkn semua .. 8 biji ke kan .. biar hilang sakit nie haa.. dgn aku2 hilang.. hahaaaa..
ehh adehh.. skit.. hurmm ..





p/s : rajin2 la g klinik gigi sebelum terjadi spt ini budak ... skurg kurg nya 1thn sekali yerp ..


d'lema2.. nak cbut ke.. wat rawatn nie.. urmm ..

7 comments:

nmirmo said...

fikir elok2 ye...^_^...
tira sokong je....;)...
cepat pergi...cepat baek...kan kan kan????
:)

aliesha kirana said...

aaa....ngeri nya tgk video tu.. cabut terus laaa, seksa sekali harung je.. rawatan akar tu cm byk proses je..haahah.. kalu gigi kt dalam, takpelah cabut, xnmpk sgt..heehe.. neway, smoga cpt sembuh ok!

aQi + GenGkey said...

ngaa~~
rawatan akar sungguh menyeksakan..
umpama dr tu drill gigi kte..
saket wooo..
hehe...:D

man yusoef said...

aku cukup tak suke benda2 yg berkaitan sakit gigi ke, lobang ke...

Si DauN CeRi said...

oke sakit gigi antara sakit yg plg menyeksakan org yg mengalaminya.. saba bebanyak ek..nti dah wat treatment sok, baik la tu, inshaAllah..

latest sy sakit gigi, time geraham bongsu nak tumbuh..perghhh.. rasa cam nak hantuk2 pale kat atas katil.hantuk kat dinding kang gila pulak..kikiki

dwaty said...

dah lama nak p klinik gg tp tak pegi2 juga... huhu

Rozuan Ismail said...

kalau sakit gigi memang kepala berdenyut tahap hardcore..semoga cepat sembuh zacky!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...