Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, February 28, 2011

KauU di Hatiku ..~

Hati sape plak nie zacky oii ?? haha.. dalam hati ada taman.. dalam taman ada bunga .. bunga ape ?? orkid... ape ? orkidd... apekah ?

*PANG tetibe kelihatan penampakkan bintang yg berputar mengikut orbit di ats kpala :P


Nie la akibat nyer bila xreti bahasa !! tapi persoalanya skrg .. bkn tak reti bahasa yg hendak aku katakan di sini... hehe.. aku cuma teringat kat lagu yg d'dendangkan oleh Zainal Abidin nie haa ..



JoM LayaN ..!!








Kau Di Hati Ku

Jangan menangis bertenanglah
Peganglah tanganku dan digenggam erat
Ku melindungi dari apa yang datang
Berhentilah menangis

Tubuhmu kecil bertenaga
Dalam dakapanku kau tenang dan lena
Pertalian kita takkan terputus
Berhentilah menangis

( korus )
Kau dihatiku
Kau dihatiku
Hari ini dan selamanya


Kau di hatiku
Walau apa katanya
Oh... kau di hatiku
Selamanya

Mengertilah apa yang kami rasa
Tak berkeyakinan apa yang dikatanya
Kami berbeza tapi di hati kami
Tiada apa yang berbeza

( ulang korus )

Jangan kau dengar mereka tak tahu
Saling memerlu dan membantu
Di suatu masa kutahu

Destinasi tiba kau harus tabah
Ku 'kan bersamamu bersabarlah
Di suatu masa kutahu
Buktikan bersama kau


Selamanya
Bersamamu
Ku selalu bersamamu
Selama-lamanya

Pandanglah ke bahumu (3X)
Di sisimu selamanya



lagu masa aku darjah 4 ..~ waaa.. lama da lagu nie.. aku dgr lgu nie pn sbb cter tarzan .. hehe.. mase kcik2 dulu tgk cter nie .. punyer la tacing .. menagis bagaii.. sbb bpak tarzan a.k.a org utan or penghulu kt situ mati kna tembak ..!!! kejam2.. sampai aku xleh terima hakikat.. knapa cter nie jadi cmtu.. hahaa.. those day la kan.. nama pn budak kecik.. cmtula.. huhu ..





7 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

hakhak..

cian...

nangis sebab bapak tarzan kena tembak eyh?

meh nk pujuk.. =P

zacky ~786~ said...

2la psl.. ~ xd tmpt tok mengadu .. cewahh :P

nmirmo said...

zaki emosional!!!! :P

NUR AIN AZMAN said...

emo emo, hihi

zacky ~786~ said...

hahaa ..~ weekk ..!

Si DauN CeRi said...

bes2 lagu tu.. crite tu pon bes.. taktau ape psl dulu2 suke sgt tgk crite yg berkonsepkan tarzan2 ni.. rs cam bes je.. hehe

whitecappuccino said...

suka sangat lagu ni..english version pun sama..singgah dari blog Rozuan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...