Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, August 17, 2010

POTONG,,,POTONG...!!





~semalam aku dapat kata x2 hikmat daripada lect aku.. cik shamsudin (sem) !

he said : lawa rambut ..! minggu depan saya nak tengok lagi lawa daripada nie ..POTONG RAMBUT ...! ada faham..

me : err ...

he said : ape ?? ada soalan ??

me : siR .. boleh tak kalaw saya buat pemohonan untuk potong selepas raya.. hehee...

he said : hah melawan ..melawan...!!

me : mana ada siR...

he said : haaa kenapa ? ko ada awek... ( tiba x2 soalan bonus dia bagi daa.. )

me : err xde siR... lom ada komitment lagi nak couple x2 nie...

he said : habis tue ?? watpa ko nak bela rambut panjang... biasa yerr zmn sy dulu orang bela rambuut pjg nie utk tackle awek... tak pon sebab ko ada buat perjanjian ngn awek ko yang ko nak potong selepas raya...

me: hehee.. mn ada siR..

he said : so apa motif ko ?? xde aku xkira minggu depan aku nak tengok rambut ko pendek ada faham......

me : huh..! ( dlm hati berkata: shitt la... )

tak faham aku ... ada kena mengena ke dengan awek. ?? adess.. aku bukan apa.. saja nak berambut panjang ketika raya nanti.. sebab tak pernah x2 rambut panjang.. baru "ROCK" man..
tiba x2 leh dapat kata x2 hikmat pulak kan.. :PP .. ahahaa.. aku tak kira.. apa nak jadi , jadilah..
minggu depan aku akan bagi alasan..

"siR..saya dah dapat awek.. so boleh la gunting rambut lepas raya"

hahaa.. aku pon xsure setegas manakah beliau.. tapi selalunye la kan.. bab-bab rambut n yang melibatkan disiplin nie lect memang straight .. gurau,.. gurau gak.. sometime something need to be seriously .. look n see jela minggu depan.. :P

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...