Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, January 10, 2011

huh . ~ kjp lg ada kelas ke ?


yeke ?

betol ke ?

Cam tak caya jer ..

kau biarr betol ?

betol-betol nie ?

hadoii ..

yerrkk2 laa kauu ..

hah..

huihh..

haisshh ..


Terime jela hakikat zacky oiii .. hahaa.. esok merupakan kelas pertama aku.. dan dgn itu bermula lah sem4 pada thn 2011. best kn .. ?? ahaha..excited gilerr.. sampai xtido aku di watnyer.. jam menunjukkan kol 3.40pg.. sok kelas kol 8.30pg.. hebat2.. aku tak rase, aku bersedia utk msok kelas esok.. !! hahaa.... Jangan jadi cm nie sudeyh..



sekiann..

12 comments:

nmirmo said...

chayok zaki!!!! masuk je kelas tu......xyah belajar...hahaha.....

zacky ~786~ said...

haha... perkenalkan diri jer pon.. rilex sudeyh.. :P

nmirmo said...

ok....pekenalkan cam ni okey....saye zaki..x besedia untuk belajar lagi...esok2 jela belajar....alkisah....terima kasih....pastu kuar tau..hahahha...

zacky ~786~ said...

hahaa.. ~
ade ke patot.. xpatot2.. :P

redspyder128 said...

sem baru,smangat baru!
oo yeah!
haha

zacky ~786~ said...

yeah !!! jom g klas.. haha tetibe smgt .. :P

eelobor said...

15 tahun dulu aku pun ada perasaan cam gitu gak bro.....kesudahannya sampai lani menyesal tak sudah. heheheh, nampak cam lawak, tapi ada makna bro....

nadia said...

keh keh keh..setiap bukak sem baru..benda ni mesti rasa..:D

apezs shah said...

slam

hehe betulaa.. ada kelas tu..;)

zacky ~786~ said...

eelobor : wahh .. oke2.. thnks , nasihat yg bermakna tuu :)

nadia : hehee.. 2la psl.. :P

apezs .. : wa kna tipu beb.. hahaaa

dwaty said...

belajar... jgn asyik tido je dlm kelas....

zacky ~786~ said...

haha.. baikk .. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...