Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, April 28, 2011

Argghh ~

Assalmualaikum ..~

Selamat awal pagi kpd korang yg masih belum tido lg ..  Sementara menunggu separuh masa yg ke-2 real madrid vs barcelona sat g.. aku mengambil mase nie utk buat entry terbaru ttg keadaan aku skrg.. muahaha.. sehari tanpa kbr berita.. huhu .. busy bohh ..`





Semenjak dua menjak nie, aku mengalami kesakitan gusi yg teramat la sgt .. smpai nak mkn pn susah .. mengapekah sedemikian rupa ? ntah lorr, aku pn tak tahu .. perit woo .. tak kan gigi graham aku nk tumbuh lagi kot..  haiyoo ..`~ soba jerlaa..   :((

17 comments:

Izwanie Azieda said...

try guna mouthwash. beli kat guardian. maybe boleh membantu kurangkan sakit. ^_^

zacky786 said...

ek.. pakai daa.. :) p xde effect

DiyanaMukhtar said...

dulu aku selalu sakit gak.. bila aku g jmpe doktor, dia cakap ada 1 gigi ni da mati, kena cabut.. uwargh! hahahaha.. tapi aku xcabut sbb sayang.. tapi risikonya kena tahan la sakit tu.. kdg2 datang angin die serang bertubi2..

Unknown said...

miahahahha. g jumpe doktor je zacky

iyou said...

skrg mcm semua blogger diserang sakit gigi agaknya.. ramai yg ngadu sakit gigi nih ^^

cik sakura said...

cepat pegi jumpa doktor takut sakit melarat..

SyaA_eEAa said...

solution..
try lah brjmpe dentist..
sket gg sgr haru yee ^^

Nur said...

pergi la jumpa doktor..adeh..vessels membengkak tuh..heh

dwatyKNY said...

tak habis lagi rupanya bola... sakit gusi... ulser kot...

miss frog said...

berkumur ngn air garam...pedih cket..tahan ja..

Unknown said...

kesiannya.lepas tu sekarang ok x ni

Fida said...

bile gigi geraham tumbuh mang sakit ye??gigi geraham sy xde lg.. haha

A. said...

Jumpa doktorlah,, nnti dah makin sakit, payah la wok.... :)

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

makan bubur ja la kalo cam tu...

;p

Syat0za Zai said...

pesal same Arghhhh ni dgn entry den? haha :D

pggl graham bell, beliau pakar cabut gigi graham gunekan loceng ;D

Lydia Miza said...

mungkin mengalami sedikit sensitive pd gusi.Lm pernah 2 kali mengalaminya.Dr ada yg sarankan suh x-ray..mahal.sis takmo.tp dr kedua suggest sis guna sensodine...alhamdulillah..msh guna sampai skrg.tiada lg ngilu..denyut2 atau apa saja berlaku bila mkn manis dan sejuk

Anonymous said...

nak tumbuh gg bongsu kot..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...