Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, May 19, 2011

nikmat yang ALLAH berikan kepada kita ...

kita selalu nak bersyukur kalau kita diberi sesuatu..

dan kita lupa bahawasanya apa yang jadi pada kita  hari ini..

adalah satu nikmat yang besar..

kata hamka :

"Yang ada ini sudah harapan kita"

bukan salah untuk kita mengharapkan yang belum ada..

tetapi jangan lupa yang telah ada.. ! 

syukur atas segala nikmat kurniaan ALLAH swt ..

Alhamdulillah ..



renung2 kan dan selamat beramal..  :)
selamat pagi semua ...  

19 comments:

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

tenang dengar ayat ni:)
semoga kita menghargai kurnian-Nya.

Syuxer said...

terima kasih bro..:)..ni info yang mampu menenangkan hati yang sedang celaru dan gelisah..

Srikandi Bonda said...

menarik.. ^__^

rara pinkmafia said...

syukur rara sihat di pagi hari ni =)

miss.Addin said...

alhamdulillah :)

echaRierie said...

syukur ~
Alhamdulillah ~
=D

adwafarahin said...

syukur alhamdulillah :)

Rozuan Ismail said...

bersyukur =) senang diungkap dan susah diamalkan.

dwaty said...

terima kasih kerana mengingat kan... zack...

rebecca melessa said...

trima kasih ustaz sbb ingatkan saya ^^

http://bloknoktah.blogspot.com/2011/05/pulau-sibuhere-i-come.html

Solihin Zubir said...

yeah.. jgn tamak.. kang yg dikejar x dpt, yg dikendong berciciran.. sentiasalah bersyukur.. heheh..

NOOR FATIN said...

sama2 la kita bersyukur dgn apa yang Allah dah bagi..

akubersamaCahya said...

abc sgt bersyukur klu dpt present dr zacky dis 1st july! hek3

Rozuan Ismail said...

zacky x nai join ke segmen yg wan wat.aku dan alatmuzikku.sedih =(sorg je baru join

k.h.a.l.i.l.a said...

bersyukur dengan nikmat Allah ^^

fatien ! said...

jadi, sentiasa bersyukur dgn nikmat yang diberikan..menarik !

Yusri said...

setuju2

putryteya said...

bagus bagi tazkirah... :) alhamdulillah, tak dgar tazkirah 3 hari, hati kita mati, ... masyallah..

Azzah said...

alhamdulillah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...