Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, December 31, 2013

~ Selamat Tinggal 2013 ~



Assalammuaalaikum ..


Dear 2013 ..
susah nak dikatakan bila aku terpksa mengucapkan selamat tinggal kepadamu , tanpa keinginan ku. namu hakikat nya aku tak mampu untuk menhalang mu dari pergi . pergi mu bukan ku pinta. namun kehadiran mu dulu membawa 1001 perkara dalam hidup ku .. terima kasih kerana sudi berada dalam sejarah hiudp ku selama kita bersama ..

Sebentar je lagi kau akan pergi .. pergi meninggalkan segala kenangan terindah mahupun kenangan yang tak berapa nak indah .. ^_^

ingat tak masa kita bersama dulu ..
aku berjaya sambung pelajaran dan akhirnya berjaya menamatkanya dalam hanya 7 bulan dengan nama mu febuari , mac , april , mei , jun , julai , ogos , september ..
akhirnya aku berkerjaya walaupun bukan dalam bindang aku .. dengan diberi nama "technician"  ..

dalam nama mu september, oktober , november dan juga disember aku mampu menyelesaikan segala urusan dalam hidup ku ini ..
syukur Alhamdulillah ..  ^_^







HeLLo 2014
Susah nak di ungkapkan dengan kata-kata .. tanpa ku sedari kau akan ku jumpa sebentar saja lagi ..
aku harap apa yang aku hajat akan jadi kenyataan bila aku bersama kau di sepanjang pertemuan kita nanti .. aku harap aku dapat memajukan lagi diri ku ini ke hadapan . dari buruk ke baik dan dari baik ke lagi baik..

InsyaALLAH ..



Sayonara.. 
Melangkah ke hadapan..
Melangkah dengan penuh harapan..
 Ingatlah masa depan..
Doa besertakan tawakal..
Jangan dilupakan .. 

welcome 2014..





1 comment:

CD said...

selamat tahun baru zaki.. semoga hari2 mendatang diberkati Illahi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...