Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, December 31, 2013

Lari lari aku lari ..... ~




Assalammuaalaikum ..~


3 hari MC.. penat da badan ni berehat. Tidur dan makan pun da terlebih cukup.. no daily pressure dari tempat kerja . no peluh-peluh yang keluar dari seluruh tubuh badan . hohoo .. so bila routine yang selalu kita buat tiba-tiba tak buat . akal dan fikiran pun mula berfikir  untuk buat perkara yang berfaedah ..


hmm selalu nya aku akan jogging sesorang kat "Taman Merdeka" larkin ..







see... 
best taw jogging sesorang layan perasaan ..
semua stress + tension.. insyaALLAH akan hilang ..
lari la sekuat mana semampu mana kita boleh lari ..
ia tak bermakna kita nak lari dari masalah ..
akan tetapi ..
ada kalanya kita perlu kan masa untuk lupakan sementara 
segala masalah yang kita ada ..
take time kejap .
hirup udara segar. 
sambil menikmati rezeki kenikmatan yang ALLAH 
berikan kepada kita    ^_^ 




akan tetapi .. aku belum mampu untuk berlari buat masa ni . due to accident last night ! hoho .. 
how came zacky  =_= 




my shoes with stoking busuk ! 
haha .. 


'






3 comments:

ikhwan yusuff said...

huhuhuhu..nice scenery!best ya bro....xpe nanti sembuh lah 2..:DDD

Akeyla Azmi said...

Huhuhu inshaallah nanti sihat lah tu hoho :D
Breath in, breath out :D

Izz Hazwani said...

shafakallah, brother! cuti-cuti gini malas nak keluar exercise. eh kalau tak cuti pun tak keluar jugak sebenarnya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...