Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, December 30, 2013

Baru lepas dressing



Pagi tadi aku pergi klinik dengan tunjuan utama ofcos untuk dapatkan MC 3hari   dan juga buat dressing .. bayangkan semalaman aku tak dressing bila accident bila accident malam semalam. tahan sakit je . pukul 6 pagi baru aku tido .

ketika buat dressing di klinik sentosa dekat taman sentosa Johor Bahru . aku merayu pada nurse tu supaya jangan tekan kuat-kuat. slow-slow and steady yer nurse..  Nurse tu pun senyum sambil cakap . "baru luka sikit , perempuan bersalin pun tak macam ini punya takut" ..  wa3 nurse .. mcam best je berkata-kata.. cuba nurse pulak yang kena.. mahu berguling-guling kat katil tahan kesakitan.. :P

then sorang lagi nurse ni datang kat aku . sambil berkata "eh kalau macam ni bila nak siap"  nurse ni nampak garang . dengan laju die ganti tempat nurse tadi untuk dressing aku . perrghh ! pedihh woo.. tanpa belas kasihan die tenyeh-tenyeh , gosok-gosok , tekan-tekan .. sampai terkeluar air mata aku ..

nurse tu cakap.. "alaa cikit je ni , kalau awek tengok ni malu je tau " sambil senyum-senyum siniss..
adeehh ke situ plak ye nurse ...





keadaan selepas dressing .~ 







perlambakan ubat yang perlu dimakan .
ubat painkiller paling banyak  woo,,
painkiller je da ada 3 jenis ubat.. 
takut aku nak makan.. huhu 



so, all is well ..
cuma aku kena jaga permakanan then jangan banyak bergerak ..
jaga luka jangan sampai kena air , doktor pesan .. 
and jangan lupa makan ubat .. 
that all .` 

thnks kepada sesiapa yang care bout me..
appreciate sangat-sangat .. 


sayonara.. ~ 








4 comments:

Jejari Menaip said...

wow!Dh tgk gmbr dah thu sakit bro... moga cepat sembuh.."DDD

chiko90tuah said...

moga cepat sembuh tau. hati2 ya. :)

apekinahdotcom said...

seriau tengoknya. moga cepat sembuh yer :)

Kak Long said...

huhu sy tau perasaan cuci luka tu. sbnanye x smpi hati jugak. nak2 kalau budak kecik. T_T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...