Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, January 15, 2011

ProtoN SaGa ~ FL ... a.k.a kAsturi ,,,!!

Salam reader.. selamat mlm dan hujung minggu ku ucapkn .. ok da, tu jer, nk ckp.. bubye !! eh kejap, nak tnyer laa ada sesiapa pernah terseremapak .. ternampak.. or tertengok tak ... PROTON SAGA FL di jalan raya..!! ??

huh, SAGA FL ?? apekah .. kalau BLM tu.. berlambak laa beb ..!!

ok dgn ini aku nak bagitauu.. yg aku terpegun .. terpesona.. tapi bkn proton persona yg nak di ceritakan di sini .. Yg aku nk citer kn ialah...


tadaaa ..



Merupakan keluaran kereta PROTON yg terbaru..

dan aku baru jerr nampak tadi kt jalan raya..

giLerr gempak ..!!

lawaaa woo ..

akan tetapii..

aku ingatkan PROTON akan keluaran custom mode cm kt autoshow harii tuu ..

huhuu ..

klw tak mesti lg gempakk ..



antara gambar yg dpt aku snap.!! smart beb..




Sape ckp kereta proton xsmart ?? klw tak xde org beli la kan... p ada gak segelintir "makhluk" dekat muka bumi ini terutamanya yg duk d' malaysia.. mengatakan bahawa kereta proton ni xde kualiti.standard and so on...die ckp dr beli kereta proton lebih baik beli honda , toyota ... blhh jerr aku nk ckp blk , dari beli kereta honda, toyota.. lebih baik beli aston martin , ferrari , lotus.. haaa amcm ? tak pon nk lg gempak kereta KEBAL .. hahaa nak sembang gempak jerrr pdahal kauu sendiri pakai viva.. !! hohooo ..

p/s : bagi aku kereta/motor ni... emm tak kiraa la keluaran ape pn.. iaa merupakan satu transport yg membolehkn kita pergi satu destinasi ke satu destinasi, klw ada rezeki lbh ..xslh nk hidup "grand" nii kn.. Yg penting bersyukur jelaa dgn ape yg kita ada skrg nie... xgituu.. xperlu nk ckp byk.. ukur baju badan sendiri laa.. peace !!


10 comments:

misSbLurRy said...

errr..tak menarik dr mata aku...
wakakakak

zacky ~786~ said...

waka2.. len org len padangan kot.... hurmm ok ape ?: not bad beb..

aQi + GenGkey said...

pe beza saga FL ni dgn saga BLM eah..
tgk dlm pic cam lbey lurang same je..:D

d_LA said...

ensem gak kasturi tu...mmg tgh survey kete ni..huhu

zacky ~786~ said...

aQi + genkey ; beza ckit.. dari segi lampu depan.. nampak lebih garang... lmapu belakang shape die lg kecik dr BLM .. try search google tgk.. ;)

zacky ~786~ said...

d_LA : hehe survey jgn tak survey :)

Siti Safiyyah said...

FL ngan BLM tu ape lak? aduh agak ketinggalan dah pasal kete ni.


psstt..pls belanjekan jebat sebijik! haha ;)

eRza farEeha said...

wahh..kete ..smat la.huh

zacky ~786~ said...

wohooo ..~ klw komik cerita kisah hang jebat leh laa sy blnje kn.. ekekee... :P

FL merupakan wajah baru PROTON SAGA .. yg sblom nie BLM ..!! sekian :)

zacky ~786~ said...

erza : smart kn .!! weeee :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...