Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, January 10, 2011

nak di ingat kn di sini ..~~ tlg .. nk di ingatkan di sini...!!




APa pendapat korang bile tgk video nie ??

still nk ckp die xlyak tok menang..

wooo ...

bg aku tidak sama sekali..!!

vokal,lgu,lirik.. sume terbaikk kott...

aku pn pelik.. ramai sgt xpuas hati ngn ini penyanyi...

cian die..

bukan ckp aku minat.. n backup die..

p terime jelaa hakikat..

kalah..dah kalah daa pun.. menang pn dh menang.. (eh ap yerr ayt daa.. )

juri top2 kott yg wt keputusan nie..

"leader" M.nasir lak tuu .. mantap !! berpegalaman lg...

oke !! ..

2 jeerrrkott...

adiosss






*power tak aura aku smlm..
aku da ckp Ft msti mng stu anugerah
yerrlaa..eekkee..


17 comments:

Siti Safiyyah said...

disebabkan zahiril adzim ade dalam video tu, terpakselah kate mmg layak lah dia menang..haha, neway ana raffali ok what.. :)

zacky ~786~ said...

;) yerpp2.. btol2..
ingat senang ke nk wat lguu.. ?? die mmg berbakat..

ierayahaya said...

hehe.. kalau persembahan i think x best kot. tp siapa menang tu dah kira rezeki. semlm x vote sesiapa pun sbb semua hebat2. janji terhibur sudah. Ana rafali menang pun dah rezeki dia. terima aje lahkan. hehe~

zacky ~786~ said...

sbb tula FT menang.. persembhan terbaik .. hehee..
yerpp2.. btol2.. aslkn hati tehibur.. yerr xx.. yeah..!

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

sila jgn jales ngn kemenangan orng la kan..hehehe

zacky ~786~ said...

A.F.A : yeahh btol tue.. skong 110% .. hahaa

sop said...

mmg unik lagu dia..
sop pun suka

aliesha kirana said...

hahaah..tu la pasal..redha jelah.. nk gaduh2 wat pe kn..hehehe~

MAPPIAU said...

hehehe dah pengadilan lagu tuh gune juri profesional kan jadinyer layakla lagu ana raffali tu menang, hehehe

ape2 pun persembahan faisal tahir memang superbb tak sangke die tibe2 nak buat terjun tiruk die dalam air tuh hahaha.

zacky ~786~ said...

sop : yerpp .. btul tuu... :D best kn.. mmg layak mng pon.. ;)

My Little Diary said...

salam,

tolong ingatkan aku kalau aku blum folo anda... hehehe

zacky ~786~ said...

aliesha : hahaa.. tau xpe..

mappiau : haah kn... FT mmg terbaik laa.. mmg ptot die mng .. p sblom wt prsembahan tu.. die dh gthu daa, yg die nk wt kejutann.. tu laa kot kjutan die..

currentlife2u said...

layak x layak citer blakang pentas..janji dia dah menag... tolong ingatkan aku dia dah menang..hihihihi

zacky ~786~ said...

erkk ?? hahaa.. ntahh... :P

zacky ~786~ said...

hahahaaaa ..~ tlg la yerpp .. :P

My Little Diary said...

zacky...
terima kasih 'tolong ingatkan aku' utk folo... hehe dah folo daaaa...

nmirmo said...

waaaa...banyak nye komen......taknak komen la!!!

tapi da siap satu komen da....uhuk2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...