Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, January 28, 2011

Jom Undi Segmen AKU & ATOK ..!!




Assalamualaikum ..~ sebagai pembuka bicara ... wink ;)

Apa kobare korang ?? amacam dah buat persiapan utk sambut raya cina mggu dpn ?? haha.. kpd yg belom tuu ... masih ada lagi hari utk anda mensiapkan diri anda.. alaaa beli laa singa ke.. naga ke.. tok wat show nantii time raya.. hahaa.. ( merapu la kauU ) !! ehh .. tak salah kn klw kita turut meraihkan nya.. kita kn 1 MALAYSIA .. raya kna 1 M'sia gak.. cuti boleh 1 M'sia.. bg sebab kenapa xleh sambut ?? haha... lg satu .. raya sempena raya cina nie nanti.. mesti banyak kedai2 seperti workshop kreta..motor dan berkaitan ngn yerr akan tutup.. so jgn la time tu kita nk mengelabah.. baru laa ngada2 nk servis kreta laaa.. ape laa.. tukar minyak hitam laa... do it now k.. ( peringatan kpd diri sendiri sebenarnya ) hahaa...
ingat pesanan ATOK tu...

Ehh ckp pasal atok ..Jom berbalik kepada tajuk entry ... yeah !

ehemm2 ...

hendak ku katakan di sini bahawasanya tarikh untuk mengundi segmen AKU & ATOK akan bermula tepat pd pukuL 3ptg sat gi... hingga 11.59 P.M ( 7 febuari )

dan korang blh la undi sampai pecah kotak undian pn takpe sbb nanti ATOK aKan ganti .. ibarat kata beliau laa.. hehe...

Boleh la usha2 dulu peserta yg telah menyertai segmen atOk ni haa..

~KLIK SINI~

Seperti yg sedia maklum .. aku pn turut menjoinkan diri dlm segmen nie.. so maRilah kita berkeMpen demi bangsa dan negara.. haha.... Jom baca aku yerr entry dlm segmen nie..

~AKU DAN ATOK~


so selamat berundi ku ucapkan ...!! yihaaa ..









6 comments:

Wan Zulqhairi said...

Tak sempat nak shopping baju rayer... Pakai baju raya puasa ke lah.. huhu.. kt kg xde chinese pun.. huhu

Siti Safiyyah said...

contest ke ape ni weh?

bro, ko gi mane weh? giler rindu ah kat ko..hahaha ;p

MataHati @ MH said...

banyak contest sekarang..
berpinau-pinau mata dibuatnya

d_LA said...

gud luck taw zacky..dla x pnh jumpe atok nenek..huwaaaaaa

De Mois said...

Haha..igt pesan atuk yg betul2 nye.

Revolusikan hidup dengan SuaraSendiri

MingMing said...

hey hey zaki.. ming dah undi..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...