Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, December 13, 2010

AKU DAN ATOK





Contest dari blog ATOK ..
beliau bermurah hati untuk buat contest nie khas sempena ulang tahun nya pada 27/Jan/tahun depan..

syarat..
buat essei pendek pendek ttg aku dan
ATOk aku.. :D
tak melebihi 100patah perka
taan

Cucu mintak kebenaran untuk mnulis ya..! hehe..



"<" Panggilan aTok ialah Tok wan.. Dia banyak mengajar ku erti kehidupan.. macam-macam cerita dan perkara yang die telah ceritakan untuk dijadikan iktibar kepada diriku.. Malah Dia juga memberi pelbagai nasihat serta tunjuk ajar.. contoh seperti buat ketupat,mengaji, masak asam pedas..dll.. dari kecik sampai la sekarang,banyak perkara aku dapat pelajari daripada Dia, tak tahu lah apa akan jadi kepada ku tanpa die.. sayang kat Atok Wan sangat-sangat! >





wink ;)



tag 3 org






satu entry menarik dlm blog atok ialah :
KENAPA LELAKI TERTARIK KEPADA PAYU DARA..


20 comments:

eelobor said...

zaman kawan takde kenangan sangat bersama atuk. tapi generasi abang2 atas kawan memang di sayangi atuk dan banyk cerita serta kenangan. mungkin sebab zaman kawan, atuk2 dah tua sangat dan sebelah ayah pun meninggal masa kawan kecik lagi.

fara said...

Hye Zacky!
Salam kenal dr Fara...
Kite serumah dekat bloglarian. Rumah 117...
http://bloglarian.blogspot.com/2010/12/rumah-blog-no-117.html

Untungnye Zacky ade Atok lg...
Fara dah jadik cucu piatu skg :((

AiMaN said...

mekasih join contest atok..hehehe..bagus2...jaga atok leklok taw..

atok ada entry baru..pasal ibu tersayang lak..

magnoliapert said...

Kita dah xde Atuk T__T

Promote! Promote!

Undian untuk BPM 2010 (BARU) sudah dibuka. Jom undi blog 'Magnolia Pert'.
No 376 [group 10].
http://bpm-undi.blogspot.com/

Puteri Iqa Izyan said...

sy rindu atok sy. oh..

gudluck! :D

akubersamaCahya said...

TQ for tag me! ^^
abc takde atok dah. tak sempat kenal atok pun. huhuhu sob3

d_LA said...

huhu..x pnh tgk atok..

zacky ~786~ said...

fara : hye .. rakan serumah.. hehee

zacky ~786~ said...

eelobor : sedih yer..

emm stiap manusia mempunyai perjalann khidupan masing2.. ada yang pahit,, spt cuka ... manis spt madu .. dan indah jer senantiase.. nie la lumbrah kehidupan namanya...

apa pn hdup ttp perlu di teruskan.. yeah !!

zacky ~786~ said...

atok : ok atok .. hehe

zacky ~786~ said...

magnoliapert : oke.! insyaALLAH kjp lg den trjah

zacky ~786~ said...

pu3 : hehe.. sama lah kte :D

zacky ~786~ said...

abc : sob3 .~ -_-

Rozuan Ismail said...

steady lg ye atok awak..hehe

zacky ~786~ said...

d_La : huhuu..

zacky ~786~ said...

wan : still hensem.. hehe

nur intan hazirah said...

join dah tq tagkan yer :)

zacky ~786~ said...

ok.~ TQ sbb join .. yeah

AiMaN said...

tolong baca entry pasal undian untuk contest AKU & ATOK..tarikh, masa telah diberitahu..boleh mula berkempen mulai sekarang..

http://petuakitasemua.blogspot.com/2011/01/undian-give-away-contest-dari-atok.html

tomatokering :) said...

gudluk taw ! ;D mahu pergi mengundi :0

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...