Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, November 10, 2010

ishhk3 ~ ada lg...

Wohooo..~ LAGI beritA psL buNuh.. !!

kaLi nie tetaK sMpai maTI...

kalau tadi BAPAK meRtua..

iNi IBU kandung dia sendiri... haissshhhyooo...

JoM baca.. :~


>Dakwa jelmaan saka



PEKAN: Pemuda yang menetak kepala ibunya menggunakan kapak sehingga maut di Felda Chini Timur 1 di sini, kelmarin, memberi alasan berbuat demikian kerana ibunya itu jelmaan saka.

Ketua Polis Daerah, Superintendan Yahaya Othman, berkata siasatan awal mendapati suspek berusia 23 tahun mengaku menetak ibunya, Che Wa Isa, 57, kerana kononnya mahu menghapuskan saka itu.

“Dalam keterangannya, suspek memaklumkan dia mendapat bisikan kononnya mangsa sudah lama mati dan yang hidup sekarang jasad dikuasai saka yang menyerupai ibunya.

“Oleh itu, suspek membunuh mangsa kerana mahu menghapuskan saka terbabit. Suspek juga mempertahankan perbuatannya yang dianggap tindakan betul mengikut kefahamannya berdasarkan beberapa buku mengenai menentang makhluk halus yang dibacanya,” katanya.


Menurutnya, suspek yang dilaporkan berperwatakan pendiam juga mendakwa mempelajari hal berkaitan iblis dan makhluk halus menerusi beberapa buku sejak empat bulan lalu selain membuat kajian sendiri.


“Bagaimanapun, suspek dipercayai menuntut ilmu salah apabila dia belajar tanpa guru di samping tidak merujuk mereka yang pakar dalam bab berkenaan,” katanya. ~sUmber~




Aku baru jerr lps bca paper on9, ( Mymetro ).. !
Ingat dh xde dh kess bnuh2 niee... adeesss .. kenapa manusia sekarang semakin kejam erkk.. smpai mak sendiri pn sggup bunuh... (( ingat apa citerr MAntRA )) nak nuntut iLmu hiTam ..

*pengaruh filem kotw mamat 2.. buddduhhh yerr oLAnngg...






9 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

kalo salah menuntut ilmu macam tu la..

Ajie Mohd Tahir said...

alahai~
mcm2.
btw,mne dia dpt buku2 tu?
seram pulak ble org boleh dpt those things ssuka aty.

zacky ~786~ said...

GKSB : 2la psL .. haisshh kenapalah..!! byk lg ilmu lain kot blh dituntut..

zacky ~786~ said...

si labah : err..nape tanyerr sy wahai si labah2.. mungkin die amik buku half blood prince kot cm cter harry potter 2.. ekekeke.. :P

aNiSa hANg tUaH said...

hurrr
menakutkan

momochan said...

dunia semakin kejam.ngeee~ takut

zacky ~786~ said...

aniss : takot woo.. @_@

momo : kejaamm..trajiss skli..

Eliyana said...

gila betul orang ni...

aliesha kirana said...

tahap dah mereng dah tu..huhu...zaman skrg byk sungguh kes bunuh kan? saudara sendiri pulak tu..ish3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...