Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, November 1, 2010

Incredible ..!





Mrs. Incredible ...


Hebat tak baju nie ??
perrghh ..
hebat gilerr Beb..!!

nie la baju baru AKU .. jgn jeles.. ngee x2..
kini aku dpt kecapi kembali zmn kegemilangan semasa bergelar kanak x2 dulu..
gembira tak terhingga (( wlwpun pd hakikatnya aku tak gembira ))
bila pakai mesti rasa mcm jadi SUPERHERO ..
blh slmt kn org kn ..kn..kn..
DAMN...
hahahaa...

Baju nie aku dpt hadiah drpd cousin aku ..
Depa pergi merantau ke PARIS dunia Zinedine Zidane ..
Agak terharu la kan dpt baju y sedemikian rupa.. (( ada ke patot , ishhkk tak patot x2 ))
sedap kn hati jela.. (( wlwpn pd hakikat yer xbrapa sedap ))





  • HAHA.. ~ teruja x2.. la sgt.!

  • harga = EUR 17.90
  • 1 Euro = 4.33166 Malaysian Ringgit
  • mahal kn.. tp kenapa bju nie.. arrghh knpa.. :P


Apa pon thnks la korg.. sbb ingat kt aku :)













btw : beli la bju batman ke .. colour hitam metal gitu.. baru la aku nk pkai.. ni cm dak kecik jer..
sob x2.. TACING...

2 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

xnak baju tu bak sini..

ada kanak2 ribena yg nak pakai huhu

zacky786 said...

haha..~
xleh x2....
baju org bg.. kita msti mesti kna hargai .. kn x3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...