Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, June 8, 2011

Saya Blogger Muslim





Assalamualaikum ..



Jom sebarkan sejauh mana banner ini boleh pergi..  disamping  itu tuan blog ini  ingin membuat sedikit kajian kata yerr..   

Jom meriahakn lagi suasana yang dah memang meriah ni .. hehe..

Tag 2 orang  :



Syah ( mencari konklusi )





^_^

18 comments:

Ain Zulaikha said...

saya pulak blogger muslimah :)

Rozuan Ismail said...

saya blogger muslim =)

nawal addina said...

err , katun tu chomel ^^

zacky786 said...

ain : yerr saya tahu ..

zacky786 said...

wan : sama lah kita .. :)

zacky786 said...

nawal addina : comel kan.. join la klw rajin ..

MAPPIAU said...

insyaallah akan di join :)

zacky786 said...

:)

SyUhAdA said...

sy blogger muslimah..~

udin said...

haha.. mcm menarik.. :D

cucu umie said...

jom sebarkan same2...incya-Allah meberi bnyk manfaat..

Amni said...

aku blogger muslimah.. tapi aku kadang2 perangai tak macam muslimah.. errr...

p/s ; tiba2 ko cakap saya, awak kat blog aku.. blur jap aku.. hahaha... baik2.. sorry.. aku gurau je.. lama aku tak p sini...

bunga said...

sy blogger muslimah..

apik pehe said...

jom pakat sebar sebarkan

*Miss Syahnia* said...

sy tak bole tgl sebarkn
itu hnya utk muslim..huhu

Azza Firza said...

saya islam dan saya melayu :) hehe

NOOR FATIN said...

saya blogger muslimah ;D

putryteya said...

hai, lama ta singgah cnie! rndunya kt blogger muslim ni..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...