Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, July 28, 2012

Semut Merah ~


DI suatu masa ,  sepasang kekasih berkasih-kasihan di taman bunga  :





SYG : b... kalau syg jadi bintang .. b jadi apa ?

B : b jadi taik bintang ~ 

SYG : alaaaaaa................   

(senyap 2 saat ) 

SYG : habis tu kalau orang jadi matahari , orang tu nak jadi apa  ? 

B : b jadi payung la.. bikin panas je ..

SYG : alaaa..................... 

(senyap 3 saat ) 

SYG : mmm... tapi kan.. kalau la kan.. saya jadi gajah .. awak jadi apa ? 

B : jadi semut merah ! 

(dengan secara tiba-tiba terus si B menyanyi ) 

... aku orang kecil engkau orang besaR, kau Ibarat gajah ku hanya SEmuT merah.. lalalaaa... 

SYG : alaahaiiiiiiii.... kau ni ! 






time tu jugak dieorang clash ! sebab berselisihan kefahaman, haha.. tragik gila !  


tamat


*kesimpulanya, jaga lah perasaan pasangan anda dan cuba lah untuk menerima kekurangan pasangan masing-masing .. eh ada kena mengena ke dengan cerita ni ? blur ..











13 comments:

nmirmo said...

=.=" dah kenape hah yunk???

anif abdullah| AA said...

btul.. terimalah kekuarangan yg dia ada.give n take itu penting

selamat berpuasa :)

zacky786 said...

slmt b'pose ~

haz said...

haha. wat la pi clash sebab pasal tu. ish3.. sian si semut merah tu. eh? haha

zacky786 said...

cite rekaan je tu :P

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...

uish..xkn sbb tu clash..huhu

Ameerul Ashraf said...

HAHA! memang tragis..

ainina jelani said...

hahha, biasalah tu, salah cakap sikit je, terasa. baik putus, senang hati. wakakaka

selamat berpuasa, zacky :0

dilladoodledat said...

saya ade soklan

kalau saye jd saye

awak nk jd sape ?


ahaahahah

putryteya said...

hahha , tiba2 je clash !
kesian SYG tu , dia nak perhatian pakwe dia ... hihihi

eh ? macam pengalaman ja .

eimah siti said...

hahaha..pun blh mcm tuuu.....haih

Cendol said...

bahhaaha tu la pdn mukeee!!! annoying sgt.ah aq pn blur =.=

Edy Fee said...

hahaha sebab tu je nak clash.hahaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...