Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, July 16, 2012

sape lagi comeL ..

Assalammualaikum ...

wow, where to start ..  lame nye xhupdate ini blog !  aku da kurang rajin da skrg nk layan blog .. ngeh3..  owh sebelum tu aku nak btw yang aku baru je hbis stdy selepas 6 bln praktrikal kt MAS ritu ..  so dengan bangga nye gelaran aku skrg ialah "penganggur yg dihormati"  bangga x ?  yeay ! tepuk tangan ramai2 sambil sorak "huuraayy" ..   hahaa.. tapi kan sbb ape ade perkataan "yg dihormati' ?.. yg sebenau nyer. skrg ni aku jage kadai bundle kt area nilai .. sementara tunggu di "hire" mane2 company  .. aku kje la kt sini dlu .. dpt la jugak wet poket .. kn3 ?  hah wlwpun penganggur tp org tetap hormat sbb reti hargai mase untuk dapat kn duit ! hahahaa..  suke suki je zacky ni  ..


sape lg comel ? kanan ke kiri ? ke dua2 ?
ngeh3..


haa.. ni la yang ingin aku nyatakan dlm tajuk entry aku kali ni .. err ? mcm byk je entry aku buat kan . padahal ni la entry pertama aku tahun ni.. huhuu ~ sedeyh gile !   ok then, see u nxt entry.. err klw ade entry la ..  haha

9 comments:

nmirmo said...

tira lagi comel... itu semestinyer!!! ;P

zacky786 said...

hehe ~ hye dak comel !

eimah siti said...

mesti la yang kiri...hehehh...http://eimah2328.blogspot.com

zacky786 said...

haha .. semetinya..

SyUhAdA said...

lmanya x update blog..msti time praktikal x smpat on9 ea..hehe..neway, smoga cpt dpt keja tetap..

hawiz said...

kiri lagi comel..heehe

nmirmo said...

hehe.. hye~~ <3 :)

|shuhadaothman|TM said...

gegirl tu lagi comel. muehehe

semoga cpt dapat kerja zacky :)

the tempo of life said...

wow. praktikal kat MAS?? awak amik ape?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...