Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, April 18, 2011

LIVERPOOL vs arsenal 1 - 1 ( Goal pd minit tambahan )





Game yg paling excited sekali aku pernah tgk antara 2 pasukan nie .. 
seperti biase, sapew tak kenal arsenal ..
yg terkenal dgn corak peramainan yg laju ++ ...  
gandingan Asravin,nasri,van persie mmg mantop .. 

Aku ttp seperti dulu, still sokong LIVERPOOL .. 
walaupun mereka men tak seberapa handal dan laju mcm Arsenal .. 
semenjak TORRES .. keluar, aku tak dpt bygkn apa akan jadi kpd LIVERPOOL tanpa penyerang sepanyol tu.. 
tapi ternyata .. dgn kehadiran Andy CaroLL dan Luis SuareZ .. 
teLah muncul sbg wira baru LIVERPOOL ..  
like it ;) 


tapi game td mmg berat sebelah ..
arsenal asak bertubi-tubi .. tanpa henti.. 
LIVERPOOL terpaksa men corak defensif , dan menyerang menggunakan counter attack .!! 
yerp.. wlwpn bergitu .. serangan depa dpt byk pluang2 kecemasan..
yg di sia2 kn oleh SuareZ .. 


yg buat lg terkejut .. 
apabila ref. bg mase tambahan antara yg paling byk .. 
iaitu 8minit.. 
dan hanya berbaki 1 minit.. 
aresenal mendapat sepakan penalti.. 
goal yg di jaringkan oleh VAn PErsie td..  
belum sempat fans arsenal bergumbira + bersuka ria .. 
LIVERPOOL di hadiahkn free kick .. btol2 dpn line penalti .. 
diambil oleh suAreZ
dan seterusnyer Lucas di kasari dlm petak penalti .. 
LIVERPOOL dpt penalti , disempurnakan dgn sepakan kencang Dirk Kuyt .. 

hahaha.. ~ cm hampeh kn .. 
mengamuk kot Arsene Wenger td aku tgk ... 
sbb dh lebih extra time , ref. tak tiup2 wesel ... 
terlebih 2minit kot.. 

nasib aku bkn fans arsenal .. 
law tak .. lame dah slogan "kite bako" jer..  di Tulis kt wall FB.. ekekee.. 



YOUR NEVER WALK ALONE .!!  




15 comments:

Unknown said...

drama gila game tadi. hahaa

zacky786 said...

haha.. agak la kan ..
nek tension aku tgk.. :P

Kak Long said...

err.. sy tgk gimnastik je.. ha3

zacky786 said...

ha3..
pakor suke ? :P

Unknown said...

semakin jauh perbezaan mata bila arsenal seri jer

zacky786 said...

makin selesa Man.uTd ..
p Liverpool dlm misi nk pergi ke top4..
supaya mereka dpt beraksi kt juara2 eropah..
mungkinkah ? :P

Unknown said...

terima kasih liverpul..
ada pluang chelsea naik plak:)

Fazleyatul Aini said...

tak tgk bola. huhu

zacky786 said...

shark : same2 kasih ku ucapkn .. hahaha..

lya colour : xpe2.. tgk gimnastik best gak :P

mimmie said...

tak suka liverpol..tak suka..tak suka..glory glory MU...hehehehe

Farah Shamsudin said...

hamboi2!suka ye seri?
yuhuu.. saya bukan la fan tegar Arsenal.. tapi.. saya sokong Arsenal..:)nasib tidak menyebelahi.. yelah, bukan selalu kita akan berada di atas kan.. kan?

zacky786 said...

cik miemie : hahahaa..~ yerla.. asal juara liga jer.. ramai la sokong :P


farah : btol3.. nasib la kn smlm .. hahaa

Tie HT said...

aku fan arsenal (konon)
:)

zacky786 said...

haha .. konon2 je :P

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

memang superb r game..dah la sampai 100 minit..keh3..

tp aku sbg fan man u sgt lega ..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...