Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, April 19, 2011

Beli burger kena belasah.. ape kes ?!

NILAI - Tiga sahabat termasuk dua beradik menempuh detik-detik menakutkan apabila dibelasah kira-kira 20 lelaki yang bersenjatakan pedang samurai dan kayu ketika sedang membeli burger di Pasar Borong Nilai 3 di sini Rabu lalu. Dalam kejadian kira-kira pukul 11.45 malam itu, kesemua mangsa mengalami kecederaan di kepala dan anggota badan sehingga terpaksa mendapat rawatan di hospital.

Ibu mangsa yang mahu dikenali sebagai Nor, 43, berkata, ketika kejadian, dua anaknya yang berusia 22 dan 19 tahun bersama seorang rakan berusia 19 tahun itu pergi ke pasar berkenaan untuk membeli burger.
Katanya, ketika sedang menunggu pesanan, sekumpulan 20 lelaki telah memanggil nama salah seorang anaknya itu.

"Sebaik panggilan disahut, kumpulan 20 lelaki berkenaan terus mengepung dan membelasah mereka tanpa sempat menerangkan puncanya."Lebih menakutkan lagi, beberapa lelaki berkenaan turut membawa kayu dan sebilah pedang samurai untuk membelasah mereka," katanya ketika ditemui di sini semalam.

sumber ~KOSMO~


tulah.. dulu mak bapak hantar gi ngaji .
hang pukoii org sana.. pukoii org sini..
hang nak jadi apa ?? nak jadi gengstar ? !!!
la nie.. aku nak hang amik paper julai ...

eh3.. ape kena mengena nie.. haisshh ..~ 
tak tahu laa den nk ckp ..
nilai nie la tmpt aku selalu pergi.. ada kumpulan ganster plak dahh ... 
ingat jln 3 org dah ckup selamat.. 
klw dah 20 org yg dtg dgn pedang bagai... 
tak giler nama yer tu .. nasib tak kena pengal kepala .. law tak .. 
ngan aku2 takut g nilai da.. hahhaa... 

depa yg kaki pukoi nie mesti terpengaruh ngn cter CROW ZERO !! 
cecite2 .. 

21 comments:

cik pulau said...

eee.. pape je nak pukul2 org..
dia hengat dia sape..
puk kang baru tau..
atau bagi je sepakan maut dari cik pulau.
amek lajak sket...
yaakkkkkkk..... dussssshhhhhh!!!!!
hahahaha

Rozuan Ismail said...

pergh takutnya,kalau wan masa tu cam ner la..hish..bikin berdebar je la diorang ni

aLya maNip said...

pergh!! cam kes naye pon ade..malaysia skunk pon cm da tak selamat..huhu

azzey said...

20 lawan 3...mana boleh....ngeri je kn

Queen F said...

okey sangat scaryy..
pegi beli burgerr je kott banggg..
yang nak tibai depa pasai pa?
ish3 tak patot tak patot..
kesiannn >.<

Belalang Hijau said...

zaman skrg manusia lebih suka amik keputusan tanpa rujuk undang2 dah...

bro,belalang ada buat entry penjelasan mengenai isu melayu d hina. harap sudi baca ye

penjelasan isu melayu dihina
http://www.suarabawahtanah.com/2011/04/penjelasan-mengenai-melayu-dihina.html

terima kasih

nmirmo said...

crows zero~~~ terbaik wokkkk...
tira la salah sorang pelakon tu..
*muka macho

zacky ~786~ said...

cik pulau : tula.. jom kite bako jer org cmtu..


wan : haah,, menakotkn jerr.. haishh ..

zacky ~786~ said...

alya : emmm, bkn malaysia tak selamat.. org2 yg duk malaysia nie.. yg kna selamat kn kepala hotak yg fkr nk pukoii jer kje.. :P


azzey : tula.. ngeri wooo ..~!

zacky ~786~ said...

quenn : tula.. bang leks la bang.. jgn la cmnie.. xmo3..


belalang : ok bro belalang.. emm tula xthu laa ape nk jd.. takot2..

zacky ~786~ said...

mirmo : adehh .. crow zero ..~best3..

echaRierie said...

kes mcm ni pun ada? adehh~ mcm2la..
hahaha..nak pukoii zacky lak boleh?
haha..
p/s :sy blja bhsa kamu bha..hehe~

hawiz said...

wow...takotnyer klo cmnie..bahaye2..

putryteya said...

adooi... sedihla dgar cite cm ne... :(
ksian budak beli burger tu

misSbLurRy said...

skrg nie
pergi mana2 pun dah x slamat dah
adoi lah....
niat suci murni kot
nak bli beger alas perot lapar...
xpasal2 kene blasah

n3scaf3_ais said...

Erk...hati-hati bila membeli burger..haha

b a m b a m ' s said...

Nilai 3!!! omaigoddd! den dah lar dok kat ngan Nilai 3!!!! alaaaaaaa... x trn gi pasar lar den..huhuhuhu..

zacky ~786~ said...

Echarierie : boleh bha klw ko.. hehee



hawiz : tula pasaii.. haiyoo.. dunia2..

zacky ~786~ said...

putryteya : betoii2 kecian.. :(



missblury : tula psl.. niat suci lg ikhlas tu..

zacky ~786~ said...

n3scraf3 : hahaa.. hang btoii..


bambam ' s : ekk.. waaa aiyokk tak tahu.. bambam org nilai rupe yer.. woo

mimie.momot said...

kalau macam ni mimi tabole nak ajak nuar p nilai 3 dah lahhhh :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...