Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, April 23, 2011

BEN ASHAARI CARI BLOG LAH !



Jom ramai2 meriahkan lagi suasana sesi perkenalan dgn segmen yang Bro Ben buat nie ..
tapi syarat yerr ialah mesti follower yg bawah 1000 sahaja  .. ahah . den boleh la kn..   :)  oyeah !!





Siapa yang mempengaruhi anda untuk membuat blog ?

Semestinya dari rakan sebaya.. mase aku duk hostel dulu, aku selalu tengok member aku sorang ini .. asyik menaip jer kje .. padahal report , assement sume settle da.. rupa2 die ada blog.. dan pada mase tu aku mmg tak tau ape2 ttg blog.. yang aku tahu cool blog. ahaha..  suka kauU bende2 sejuk nie ekk ..  SINI Ini la blog member aku tu.. tapi lama da die tak update.. 

So aku pn berlajar la ngn die utk buat blog aku sendiri..pelan2 kayuh barulah terhasilah blog " more than words" wohoo aku nie.. yang mengisahkan cerita ttg aku dan apa yang aku rase menarik utk dikongsikan dlm ini blog .. suka hati aku la kan.. :P hahaa.. 


Siapakah sumber inspirasi anda ?
    

Kalau dlm blog,  Semua merupakan sumber inspirasi aku ..  suka bw , singgah dari blog ke blog..  bace entry yg menarik .. best..! lain blog, lain warna , corak , bahasa dan cara owner blog mengolah ayat yer.. semua berbeza2 .. len blog len ragam yer tak gitu .. hehe.. 

Bro Ben, Yuyu , Solihin Zubir, Pak Cek Biola antara blogger tegar yang aku suka baca .. Nub tak ketinggalan .. haha, suka blog nie.. hang loqlaq na, pukoii kang..hang pi aloq staq telinga hang ku putaq ..hehee.. ape pn , blogger2 gak.. yg penting enjoy.. solat jgn lupa .. ingat pesanan mak bapak.. jd la insan yg cemerlang.. dunia dan akhirat.. yerp..

wslm ..


    

19 comments:

Senduduk Kuning said...

betul tu zacky...:)) hope sama2 dapat support 1 antara yang lain k..salam uhkuwah buat semua~

Unknown said...

malu..nape nama wan ada kat situ..wa!!wan nak join gak tapi,erm..bagi peluang kat org lain la..huhu..

p/s tq friend

Nazrul Ashraff said...

erk ? ada segmen ea? haha..tak perasan pulak..

Putera Bunian said...

mcm best je ni..hehe follo kamu

zacky786 said...

senduduk kuning : yerp.. slm ukhwah juga..

zacky786 said...

wan : hehe same2 kwn, bkn ape.. dh mmg realiti.. nk wt cmne :P

zacky786 said...

inche vampire : jom2 join..

zakura : thnks .~

The day we meet said...

singgah ~ dh solat isyak?haha

AYRA ZAHRA said...

missweet singgah sini..:)

lieya_idlia2307 said...

tq sudi datang blog saya ehehhe..dah follow dah..hope kita ble kongsi lebih banyak ilmu lagi pasni

syuxer said...

Saya singgah dari segmen ben ashaari cari bloglah aka awok blogger baru yer..

Salam perkenalan dan follow u..:)

http://syuxermelankolia.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-cari-blog-lah.html

iemah said...

salam perkenalan...
bertamu di sini

fadilah said...

thanks jenguk blog sye :)..salam ziarah + perkenalan

Uptown Lady said...

suka header tu sebab ada chicken little.. :D trime kasih sudi singgah tadi :)

TIRHANI said...

hi salam perkenalan :)

followed!

amny said...

singgah dr blog bro ben..^^

amni folo sinii...

jemputlaa ke blog..
http://limelog.blogspot.com/

Cik Cempaka said...

hai...

salam perkenalan..

datang menjengah sahabat seangkatan

(^.^)

comelnyer chicken little dia

Lulu Caldina said...

Lulu singgah untuk up trafik blog ni....selamat pagi!!

mas saari said...

salam singgah n follow sini!
Mas dtg intai2 sape sumber inspirasi awak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...