Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, April 29, 2011

Kami Anti Legging 'ape kes'





Oh tidak ..!!

Dulu aku ada terfikir gak nak buat group nie kt FB, tp tak sangka dah ada org buat rupanyer.. muahahaha.. "KAMI ANTI LEGGING" ape kes ?? mesti dah jadi kebiasaan kita semua bila melihat pmpn memakai legging + baju t-shirt berjalan lengang lenggok ke sana sini, tak kira la g mn2 pn.. wayang ke.. shopping ke.. KLCC ke.. n etc ..  kn3 .. hehe..

Nie la hakikat yg kita semua kena terima..  aku tahu , tak semua pmpn yg suka pakai legging nie.. namun permakaian seperti nie lah yg jadi TREND sesuai dgn peredaran zmn yg serba sanggih dan moden nie skrg nie kan ? nk xnk , terima lah dgn hati yg terbuka .. pandang lah selagi kita ada mata..  lihatlah selagi boleh melihat..

Kdg2 tu aku terfikir .. best ke pakai legging nie ? ketat2 .. pernampakkan bentuk kaki n bontutt .. hahaa.. seksi sgt la tu.. seksa mata aku tgk ada laa..  adehh ..

Kalau tanyer pendapat aku la kan ttg legging nie.. aku tak kisah .. siyess tak kisah.. aku tak kisah bila org yg pakai nie berbangsa cina or senang ckp non-muslim la... tp aku kisah bila org melayu yg pakai..  kenapa aku kisah ? lu fkr la sendiri..  dan lg membuat kan aku tak boleh terima.. bila nampak pmpn pakai legging cmnie..







bygkan, pmpn nie pakai legging ngn t-shirt je.. sampai 'ter' nampak warna sluar dalam.. haha.. serupa tak pakai legging pn ada.. jln jeela ngn seluar dlm + t-shirt g mn2 .. kn lg seksa tu... ngee.. 



24 comments:

JumpZeera said...

ish3 dah jadi trend skrang nih!

dah tade rasa malu agaknye diorg tu.. _ _'

zacky786 said...

huhu 2la psl.. :P

farah_areRa said...

bila pakaian da jadi trend,,malu pon da ilang,,*geleng2 kepala*

Unknown said...

gaya berpakaian zaman sekarang semakin ketat dan jarang. tak mustahil suatau masa nanti org akan pakai pakaian transparent pulak.. habis nampak anggota badan dalaman

Fahmi Jaafar said...

legging2.. hahah, plg xleh thn kalo yg taraf makcik2 yg pakai.. haha menggelebe..

Unknown said...

buruk nor pesyen..

haha

nadia said...

makin lama kain makin mahal, tu semua beli yg kecik2 + ketat2...haha

alexayussida said...

btol ckp ko..kalo non muslim lantak dorg ar..ni budak melayu nak pakai cam gitu?ape dah takde pakaian sangat ke gamaknya?sakit mata weyh..aku yg pompuan ni tgk dh rase mnyampah,lelaki tgk bleh dpt dosa free..udah udah ler duk derma dosa kat org gurls ~

putryteya said...

Saya sgt setuju! sya tak suka pompuan pakai legging. Lucah! mmg sedih sebab tu kaum sejenis saya sendiri. Apa boleh buat, akhir zaman.. :(

ItsMeTheAuthor~ said...

saye juge anti legging...aduh..nape la wujud pakaian mcm ni... :(

Unknown said...

betol tu bro, legging nie tk bgus untuk digunakan oleh yg beragama islam.. btw, ikot blik cara-cara pemakaian islam yg sebetolnya..huhu

zacky786 said...

farah : sedih kn bila jd cmnie.. sob3.

zacky786 said...

matahati : tula psl.. dunia akhir zmn.. semakin teruk ..

zacky786 said...

alexa : huhuuu.. sokong2

zacky786 said...

putryteya : tula psl.. haishh.. soba jerla

husnaradzi said...

memang tak kisah kalao org pakai tpi org tuh mesti lah cina atau bangasa selain islam . hurr

*benci gila tgk makcik2 serta artis yg dah tua2 pkai legging yg still nmpak betis . pheww rasa nak bebunuh jeh . ngehngeh

zacky786 said...

tula psl.. p jgn la smpai membunuh.. xmo3.. xbaik. hehe

nmirmo said...

hee~ nk pegi berenang kot tu....kikiki... =P

zacky786 said...

hahaha.. tak jumpa kolam ek .. tula psl..

ariffin mutalib said...

penah aku terbaca post orang..gambar die menunjukkan perempuan pakai lagging...pas2 berjalan...kat punggung die banyak lalat...hahahah...ape maksud nye ekkk

Unknown said...

bukan takat laki.. yg pompuan pon seksa tgk.. malu pon ade.. dyeorang dgn bangge nye berjalan.. pheww! nak je g inject bontot dyeorang..haha

CG said...

tau xpa..mmg xguna jenis neyh kan..lg xtahan bila pkai legging then pkai tudung.kejadah apa pnya fesyen lah.yg macek2 pon sma nk jgak pkai legging.rsa nk terajang ke langit ja orh yg pkai legging neyh..mnx dijaohkan la..nauzubillah.

MOMOCHAN said...

legging than pakai tudung lg nmpak funny.ohh btw legging ni klu kaki xcantik better xyah pkai la kan. >.< da buruk..pastu bertambah buruk T_T

cik sakura said...

bila terlalu ikut fesyen sampai terlupa yang mana harus ditutup..moga jadi pengajaran pada kita semua..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...