Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, April 26, 2011

Selamat Pagi ~

Asslaamualaikum ~


Selemat pagi kpd semua blogger, hope sht2 sllu la yerp hendaknya..  Mari kita fkr kan satu perubahan yang membuat diri kita pada hari ini lebih hebat dari semalam . Hebat di sini bukan utk menunjukkan kehebatan diri  tau.. , xmo2.. xmo gitu, tak baik tuk kesihatan ..  Hebat yang aku nak ckp kan ini ialah hebat dari segi kebaikkan..  Kalau smlm kita mengata org tu, mengata org ni.. selama 5 jam.. so kurangkan la jadi 4 jam.. tu pn da cukup.... eh3.. boleh cmtu pulak, boleh jer asalkan berubah yer dak drpd tak berubah langsung kn..kn..kn .. kalau smlm g kelas ngantok mse stdy, tp habis je kelas trus segar muka, ubah balik.. masuk kelas segar keluar kelas trus ngantok.. boleh gitu ? boleh jer kalau nk.. Contoh2 len,   memandailah lu org fkr  , sume dah dewasa kn3..   *sila angguk tanda fhm, jgn geleng2..t juling.. :P

Akan tetapi, buat baik berpada-pada, buat jahat jgn sesekali yerp ..



Orang Cemerlang ialah orang yg berlajar daripaada kesilapan lalu.Orang yang berjaya bukanya tak pernah jatuh, akan tetapi bangkit semula selepas jatuh.Kegagalan sebenar ialah apabila kita berhenti mencuba .


haa dapat ?! worait den pn nk siap2 p kelas..
Selmat maju jaya semua dan selamat beramal..

wohoo ~

8 comments:

azrinrahim said...

betol apa yang kamu katekan itu..ayie sokong.. so, kena beusahalah kalau hendak terus berjaya.. lala

echaRierie said...

hehe..good point there..
so lps ni echa pun nk kurangkan ngadap lappy 12 jam to 10 jam..
btl x zacky? ngeh3..

b a m b a m ' s said...

ape kata kita ubah konsep mengata kepada amek berat? ahhahaha.. lain gak meaning tuh kan?? :P

putryteya said...

oke! ambil kata2 awak sebgai iktibar! :)

dwaty said...

morning zacky... tetiba teringat dialog JOZAN... "asal balik jer... mabuk... apakata sok malam ... pegi mabuk... balik tak mabuk"

fyna said...

lately fyna selalu sampai awal ke pejabat..tu kire ok la kan? ekekke

eRza farEeha said...

nasihat y berguna..keep it up!hehe

Arisa said...

budak kecik angguk kepala tanda FAHAM. hehe :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...