Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, December 12, 2010

Mari la kita berlari ramai-ramai di BlogLarian ~ yihaa

den kna tag ngn ajie lg~
lama da kot.. baru psn.. hadooii ..



Rasanya xpayah nk terangkan kotw..
korang mesti dah thu kn ..kn.. kn.. ?? hahaa...
tiba2 den tertarik hati nak join..
memandagkan ramai yang dah join ..
huhu..
aku agak ketinggalan zaman di situ .. :P ..

Mari la kita meriahkan lagi suasana yerpp ..


Saya suka berblogwalking kerana...

dapat pelbagai ilmu pengetahuan disamping berkongsi cerita daripada blogger lain..
cool kan..
dgn berblogwaling jugak den dapat menambahkan lagi bilangan follower dan rakan baru..!!
best kn ?? berbaloi-baloi.. :D

kLik sini ~BLogLarian~



nak taG :




dan korang sume yg masih blom join yerpp ..


slmt ~

7 comments:

biskut said...

ramai giler join segmen nih ek..kat mana2 ade sajer entry bloglarian..sumer laju2 giler nih.

zacky ~786~ said...

hehee..~ thu xpe..
skrg sume mahu laju ..!! :D

zureen said...

hehe~ berbaloi-baloiii~ :P

zacky ~786~ said...

yeah

Rozuan Ismail said...

pak cek je yg merangkak lg..x maw join..hehe

zacky ~786~ said...

haha.. join jela pokcik bkn ssh pn.. :P

Fadah said...

kita dah jadi rakan serumah...
jom plan menambahkan trafik melalui cara bloglarian....

cuba baca kat sana

http://bloglarian.blogspot.com/2010/12/rumah-blog-no-117.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...