Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, December 15, 2010

nuff..nuff..nuff ~ tunjuk ajar ku sifu ..!!



slm reader ~ dan selamat malam ku ucapakn.. !!
hebat tak aku yerr Nuffaang "earnings" .. haha jgn jelouse.. sbb aku pn tak tahu ..

mcmmana ?? bagaimana ?? mengapakah ?? bilakah ? sebab ?

hohoo.. byk betol tanda tanya kauu erkk zacky.. :P
kembalilah kita kepada tajuk entry ..
di sini saya ingin membuat aduan kpd pakar2 dan pro2 nuffnang ..
saya yerr "earnings" asyik statik jer.. constants tak ubah2 .. mksd sy di sini ialah..
bilakah die nak naik

http://www.emocutez.com

saya tunggu punya tunggu .~ tapi tak naik jugak..
hurmm .. ayat tacing nie..
nak gak berjaya mcm brother ben !!


apakah langkah yang sepatotnya saya ambil ..
untuk membaiki kelemahan ber'nuffnang saya nie ..

s'sggh nya saya masih mentah dan baru nak berlajar dan berkicimpung (btol ke ayt nie) ..dlm dunia blogger n nuff..nuff..nuff..


jasa dan tunjuk ajar korang amatlah saya hargai..!!

http://www.emocutez.com


8 comments:

iqbalhakimi said...

aku sedey tak dapat be satu apa pun..huhu

~hAKim ZaiLAn~ said...

aku pon still rm1.25 zacky..lagi sikit..haha
kalo kita klik sndiri iklan tu bole naik ke nilai?hahah

zacky ~786~ said...

iqbal : 2la.. xthu den..

zacky ~786~ said...

hakim : hurmm .. rsanya la kn.. wet yg ada 2pon..aku rse aku click sendiri.. huhuu :P

ahsfantasy24 said...

kdg2 skit hati ngn nuff..huhu


jom timbang berat blog!! ^^,m

http://www.ahsfantasy24.com/2010/12/jom-timbang-berat-blog-anda_11.html

Rozuan Ismail said...

kira zacky nye lg lama la x update..wan nye mggu lepas x update.. tggu punya tggu minggu ni,x update2 jugak..biasa hari isnin dh update..ni dah rabu dah

zacky ~786~ said...

yeker.. ~ adooii knpe erkk wan ?? x fhm den..

CekLa said...

BANYAKKNYEEEEEE!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...