Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, December 12, 2010

best movie .!! DUE DATE


slm.. selamat tngahri reader .!!
korg dh mkn ?? aku blom lg nie.. sob3 ...
harap maklum nie bukan entry utk menagih sumpati.. :P



berbalik ke tajuk utama entry ..
sapa dah tgk cter nie angkat kaki ?? haha.. sebenarnya dah lama entry nie kt draft.. cuma skrg jerr baru tergerak hati nk publish .. hohoo.. tak tahu la mood rajin mana ntah aku dapat nie... emm pada sesiapa yg dah layan cter nie mesti korang tak kering gusi punya kan berdekak kt panggung wayang.. whoahahaaa... mmg best giler.. dalam byk2 cter yang pernah aku tengok.. cter nie paling best tahap tip top .. !! hah.. kenapa ekk ?? korang tgk la sendiri ehh.. hehe.. aku pn xthu sama ada di tygkan lg ataupn tak ..

simple jerr citer die.. citer mengisahkan seorang mamat iaitu perlakon daripada cter IRONMAN (robert downer) memegang watak peter highman ingin balik ke pangkuan isteri tercintanya di LA kerana beliau akan melahirkan anak pertamanya .. tetapi dlm perjalanan menunju ke airport.. die terjumpa ngn seorang lg mamat iaitu ethan tremblay yg dilakonkan oleh zach galifianakis .. memang lawak mamat nie.. dgn pertemuan ini.. mcm2 perkara yang highman lalui.. daripada leh naik flight dah xleh naik flight .. pastu wallet die plak tertinggal kat kapal terbang.. hurmm mmg "tak" la kan.. so si mamat ehtan nie pon menawarkan diri utk naik kereta bersama die menuju ke LA .. disini bermula lah pengembaraan yang gila sekali .. haha.. kenapa gila ?? korg tgk la.. xlarat aku nk gelak...

aku leh jamin .. dari 1st korang masok panggung sampai habis cter.. korang akan gelak..gelak..dan gelak... hahaahaa.. 5 bintang !! yeah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...