Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, December 17, 2010

MiLO ada kembar..~ huhuuu ..


slm reader ..`

aku cuma nk share psl keratan akhbar yang aku snap semalam...

mari kita tgk ramai2 ..



http://www.emocutez.com

Apakah ??
-

-

-

-

-

-

-



http://www.emocutez.commeh sini tgk lg dekat..
Agak-agak korang, macam sapekah ??








http://www.emocutez.com
Sekali macam ini milo da... huhuuu..


ohh tidakk.. rindu gilerr aku kat miLoo..

Dulu..
setiap kali aku balik umh ko sentiase ada.. mengendeng mkn .. sbb lapar..
Dulu..
selepas kyg.. kau selalu tido tak ingat dunia.. lapar baru bagon ..
Dulu ..
di kala waktu malam.. tiba2 kau datang ke sebelah ku, tido bersama..
(( haa yg nie so sweet.. ))
Dulu..
Kau akan cuba sedaya upaya untuk keluar rumah.. lari.. sampai 2hari kau menghilang.. risau aku.. di watnya..
(( tapi bgs,kau xpernah kenal erti mengalah .. ))
Dulu..
Kau pernah gigit aku sekuat mungkin.. atas alasan yang tak munasabah..
(( klik sini kalau nak tahu Suka berubah luka.. ))
Dulu..
kau mkn kuat .. rm14 utk 3hari.. kauu sorang jerr tauu tak..
(( kuat lantak tahap gaban )) !!

huhuuu..

NAmun sekarang..
AKu tak perlu bg mkn lg dah kat kau..
Namun sekarang..
AKu tak dapat tgk muka kau lapar lg..
Namun sekarang..
Aku tak dapat tido ngn kau lg..
Namun sekarang..
AKu dah tak perlu g kedai + keluar duit setiap 3hari rm14
Namun sekarang..
AKu dah tak perlu risau lg.. akan perangai mu yang suka lari dari rumah tu..
Namun sekarang..
kau telah di tempatkan di kampung halaman kt kota kuala muda kedah..!
Namun sekarang..
Aku rindu gilerr kat kauu ..!!!


http://www.emocutez.com





MiLo .!


p/s : makk nak blk kg.. huhuuu.. argghhh !! grrrrr... whoargghhh ..!!


11 comments:

-hanyaaku- said...

wah milo cute! nak boleh tak?! boleh la.. =)

zacky ~786~ said...

takkk !!! huhuu

Nur said...

igtkan air milo..huh

zacky ~786~ said...

haha.. salah laa .. :P

nmirmo said...

comel...:)....kucing mmg la comel...^_^

zacky ~786~ said...

comel mmg la kucing.. haha

SitiNurIzzati said...

e'eh..a'ah r sme..cume kcing dlm paper gomuk ag.

Rozuan Ismail said...

Milo??x de nama laen ke..milo cute !!

Nur Illany Aziz said...

milo..name yg diciplak..hahahha

FeeZ~Hafizah~cucuatokaji said...

wahhhhhh miloooo :) tomeynye...kem salam milooo :) meoww

Millomocca Danique said...

muka eksyen giler ah....hahaha
pape pun kalau dapt pelok mmg best !!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...