Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, May 24, 2011

Nak balik kampung halaman ..

Assalammualaikum ..

tadi syok punya syok aku belari terjah satu blog ke satu blog ..  tiba2 kak un aku call ..

kak un : wey ko katne ? jom teman aku kt KLIA .. flight aku standby laa smpai kol 7 mlm ..

zacky : err...  kenapa tak amik direct flight terus pergi pineng .. kan ke senang..

kak un : tak tahu la.. tu yang aku bengang ni.. jom la teman aku , bosan ni.. aku belanja kau mkn ..


pantang dengar makan.. dengan pantas aku terus gerak pergi KLIA teman kan kak un aku sorang ni.. huhu.. die dari terengganu nak ke pineng .. tapi kenapa kena amik flight dua kali ? mcm nak ke oversea pulak da.. haha..  tak kisah la tu.. yang aku kisah die nak belanje aku mkn..  yihaa.. ~ nak tau die blnje aku apa ?


burger king la beb, 
aku yer whopper with cheese .. 
perghh tak sia2 g teman kan die..
berbaloi-baloi..



apa pun .. thanks kak un yang cun lagi baik hati.. hehe..   ok , berbalik kpd tajuk entry.. aku tiba2 rasa nak balik kg .. rindu sgt2 dengan suasana sawah padi yang indah lagi permai tu.. cuti stdy week seminggu .. 30 hb ni start final exam.. sempat lagi ke utk balik kg ? stdy cmne ? 28 hb bersamaan dengan hari sabtu nanti aku balik sini balik yerp.. ok semua persoalan sudah terjawab .. hehe.. 


so ticket belom beli lagi.. dengan pantas aku kena bersiap2 sekarang pergi ke kajang beli ticket .. packing bende2 yang nak kena bawak.. nota2 jgn lupa .. mana tahu ada masa lapang nanti.. leh laa aku baca ckit2.. hurm .. apa lagi ek.. haa.. aku ada join segmen bro ben tadi .. kena buat entry  segmen filem kreatif bersama ben .. tapi tak sempat nak karang .. sory sgt2..


ok bye2.. have a nice day ..
doa kan aku selamat pergi dan pulang hendakyer..



p/s : beberapa hari ni aku tak ~ bw + update blog.. kat kg xdop perkhidmatan internet .. 
sekian .. 



 

27 comments:

Srikandi Bonda said...

have a safe journey.. selamat bercuti. ^__^

. said...

enjoy ur holiday :)

balik kg , bole terjun sngai . hahaha

jeely jelly said...

selamat balik ke kmpung .. jgn bwk je nota2 tu balik.. tapi x study.. haha...

nmirmo said...

take care..will miss you..^_^

Echa said...

slmt bercuti zacky ~
take care :)

syuxer said...

selamat bercuti...:)..take care..

Unknown said...

wan pon nak balik kelantan esok =)

Ain Zulaikha said...

hahahha asal orang belanja makan je, terus cun ya.. hehehe selamat bercuti ya.. amin.. :)

Solihin Zubir said...

org blanja baru hang nk kipas nowh? haha..

iniialahaku said...

selamat bercuti dan enjoy2la kat kg tu yer

Unknown said...

besnye dapat blik kg..huhu.
slmt brcuti & gudluck exam..

Nur said...

rindu gak nak balik....huhu..sedih ah..nak makan macam2 nih

Addin said...

seronok nya kampung ada sawah ! :) jealous . haha

Unknown said...

hehehe.berger king tu apik tak penah rasa lagi..hehe..rezeki tu ..jangan ditolak

KG said...

haih besnya blik kg...

Unknown said...

selamat balik kampung..:)

Zie Madini said...

teringin giler lah nk mkn burger king. kat kuching takde :( sobsobsob

Deana Amane said...

bro...kg mane? happy holiday ye...
btw i nmpk u komen kt lekat lekit blog, psal teater...hahaha, nnt ada teater i invite u ye...

Noor Fatin said...

mak aiii sedap tuu. hehehe

atiq lee said...

selamat bercuti.

owh ya.

macam besa. update blog ea :)

scya lollita said...

slmt berSTUDY haha

nur maisarah said...

semoga awak selamat pergi dan selamat balik.

:)

YUSRI said...

sedap lah mkn free..heheh

lady-D said...

samalah..aku pun kat kg gak ni, blk ari selasa lg tp naseb bek line tenet ada even x laju sgt pun tp bolehla selow2 bw..hehe..samat berkampungla yer^^

dwatyKNY said...

kim salam kat sawah padi tu... kalau ada camera.. snap kan tuk aku... aku dah kempunan sanagt nak tengok sawah padi yang indah lagi permai...

Unknown said...

update boh!!!

Anonymous said...

have a safe trip :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...