Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, May 20, 2011

Mapleyh gatal ...

tadi aku pegi lepak ngn cousin aku kt As-Salam  ..  nak jadi kan cerita .. aku datang lambat ckit.. sebab ada hal ngn member aku ..  sampai jer dekat As-Salam tu.. pekerja mereka yang terkenal dengan paggilan yang aku panggil Mapleyh terus memandang aku .. menunjukkan berapa alert yer dia ni yang berkje untuk mengambil order..  

dalam masa yang sama.. ada sekumpulan perempuan pelajar KPJ nilai tak silap aku.. dengan pakai seluar pendek tido die.. tahap kaw2 yer pendek, dah mcm org cina dah aku tengok ... mata aku terus memandang ke arah perempuan tu.. terkebil2 ..  owh,  ok.. perempuan tu melayu ..


tak kisah la.. kau nak pakai apa pun..  tu sume tak penting.. apa yang penting pada aku ketika tu ialah aku nk order "three layer tea" .. woohooo, lama tak perkena air ni woo ...  terbaik beb .!  






mapleyh yang pada mulanya pandang aku tadi tu.. tetiba terus pergi ke meja sekumpulan pelajar perempuan terbabit.. utk ambil order mereka.. waa bengang laa aku..  ada ke patut ? mentang2 la pmpn2 tu hot dan seksa mata memandang..  terus kau lupa customer yang datang lebih awal tadi kan..  tak kisah ..  aku masih mampu bersabar ..  

lepas mapleyh ni dah ambil order drpd mereka ..dia trus buat muka tak bersalah .. sambil terkebil2 mata memandang meja yang d'duduki sekumpulan pmpn tadi..  waaa.. bila mauU ambil order ni mapleyh ?  aku memberikan isyarat sambil melambai2 tangan ke arah mapleyh yang tengah kusyuk duk memerhatikan suasana indah .. 

baru lah.. die perasan aku .. dan terus ambil order three layer tea yang di minta oleh aku .. 5 minit kemudian.. three layer tea aku sampai..  mapleyh ni trus menerus usha meja pmpn tu.. adehh.. xleh bla la ini mapleyh ..  ada penyakit gatal2 ke apa..

kalu nak perhati pn, cover2 laa .. ni tak, sampai nampak sangat taksub die tu memandang suasana mahligai indah lagi terseksa tu ..  pokemon betul laa..  huhu ..




soley2..

14 comments:

nmirmo said...

hahaha.....errr....nak gelak lagi....hahaha....okey..dah...hehehe....apela...ade jugak ek cam gitu??? hee~...mapleyh owh mapleyh...hehehe..

p/s :: tira first time rase air tu..bulan ni..hehe..tu pon angah yang order..kikiki...sedap2.. ^_^

zacky786 said...

sedap kn.. :D hehee.. air tangan mapleyh mmg sedap tau.. muahahaha

nmirmo said...

hahaha..tak3...tira pegi kedai MELAYU....hahaha.. =P

zacky786 said...

ekk ..? okay .. hahaa

Biha Petom said...

adoi, bile dose yg thidang kat depan mata, memang setan kuat mghasut2. maka mapley trsebut lbh memilih rezeki di depan mata yg menempah dose, heheehe

ezza haniza said...

euw.......tak selera aku tgok mapley tuh..hahaha

Nur said...

biasalah tuh. Macam tak biaasa pulak..kuang3

Miera Hassan said...

wow 3 layer tea..? xpenah try lg.. hmm
mapleyh miang.. erk..

Srikandi Bonda said...

Assalamualaikum. Monim.. erk.! gataii punyer mapleyh!

Unknown said...

x padan dengan bangla.gatal!!grr

Addin said...

hoho ! bg potassium cynide je kat mapleyh tu .

Unknown said...

cehhh. gatal pny mapley. ahhaa

syuxer said...

wakakaka..mapley pun ada nafsu..popular la dia ni hahaha

alexayussida said...

ishk...tmbh dosa org je pompuan2 tuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...