Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, May 2, 2011

BEN ASHAARI CARI ENTRI BEST ! ..





Assalammualaikum ...



Aku suka dengan suasana yang tenang, aman, makmur, udara yang bersih .. aku rindu sangat suasana tu .. dah 5 bln aku tak balik kampung.. 'busy' dengan kehidupan sebagai pelajar.. Pelajar yang belajar di UnikL Miat..  tension aku , di saat member2 lain da habis exam.. berada di kampung, bersuka ria.. namun 'student' miat masih meneruskan sesi pembelajaran macam biasa.. dan awal bulan jun nanti baru la mula yer final exam di uniKL Miat ni.. haisshh, sob3..

Bukan itu yang aku nak karang kan di sini..  nama pun pelajar, nasib la kan .. lambat ke cepat ke balik kampung, nasib la kan.. kalau nak duduk kampung selama-lamanya berhenti la jadi pelajar.. jadi pekebun ke.. petani ke.. hang cangkul ?!.. haaa ingat pasal hang cangkul tu ? hahahaa.. 

Ok, kenapa aku rindu kan kampung aku .. agak2 kenapa ?  xpe2 usah pening2 kepala memikirkan jawabpan .. aku boleh list kan backlink kat korang.. jom, kita cari jawabpan yer..



  1. satu hari sebagai nelayan
  2. masak hasil tangkapan
  3. hobi masa ke semasa, di kota kuala muda




dah jumpa jawabpan ? hehe.. begitu la al-kisah yer..  aku teringin nak buat tu semua .. teringin sangat-sangat.. rindu tahap gaban dah ni..  kepala asyik teringat kat kampung halaman  jer ni .. kalau la ada pintu masa doraemon kan best.. ni la masa dan saat2 yang sesuai untuk menggunakan khidmat pintu tersebut.. hahaa..


tu jela entry pilihan aku buat masa nie.. sory psl entry bancklink tu .. bahasa dan perkataan agak terabur cikit.. masih menggunakan 'shortform' a.k.a bahasa mesej zmn tu.. muahahaa..


sekian..~ wassalam ..

7 comments:

nmirmo said...

xpe3...nanti da cuti sem..balikla sane...^_^ okey?

solomolo said...

singgah dari segmen Abg Ben...
good luck ya !~


http://solomolo.blogspot.com/2011/05/ben-ashaari-cari-entri-best.html

zacky786 said...

tira: wokeyh .. msti nk blk .. :D

zacky786 said...

en solo : yerp.. u too :D

suha said...

hehe yeay!ade gak yang senaseg ngn sy..sy ade shortsem..awl bln7 bru cuti

lady-D said...

wahhh..hope terpilih la yer..

cik sakura said...

nanti dah cuti boleh lar buat semua aktiviti tu..yeay..sbr ye..tngu cuti dulu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...