Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, May 23, 2011

CERITA KREATIF AKU BERSAMA BEN ASHAARI


klik gambar utk undi Bro Ben





watak : ~ 
  1. Bro Wacana
  2. syuxer 
  3. Cik azizah
  4. Arif azmi 


kisah 4 sahabat ingin menuju ke destinasi masing2 di stesen ERL..

syuxer Bro wacana .. nak lepak mana ni bro..  penat la bro.. wa ingat nak balik rumah jela..

Bro wacana : bro pun tak tahu la.. macam ni la.. apa kita tanya pendapat member kita Arif azmi dan cik azizah ni haa..  agak2 korang nak lepak mana ek ?

Arif azmi : aku tak kisah bro.. suka suki bro jerla nak gi mana pun.. follow the buffalo jer beb..

Cik azizah : emm.. balik rumah jela .. aku nak tengok tv , takut terlepas pulak nanti rancangan coretan harapan .. yang selalu bagi aku harapan tiap2 minggu tau..

Bro wacana : ( sambil KUPAS OREN ) kalau macam tu.. marilah kita pulang .. lain masa kita jumpa lagi k..

syuxer : worait..  jom pulang ke pangkal jalan.. yihaa..

Arif azmi, Cik azizah : ok jumpa lagi.. boiboiboy ..~









13 comments:

suha said...

hehe gudluck!

BLADE EDGE said...

Assalamualaikum...


hmm...kreatif!

happy blogging :-)


regards,
BLADE EDGE

Cik Azizah said...

yalah nanti terlepas rancangan tu..best tau! sambungan~~


ekeke..:P thanks mention nama jijah :)

zacky ~786~ said...

suha : :)

zacky ~786~ said...

blade edge : wslm... thnks ..

zacky ~786~ said...

jijah : ok.. same2.. :)

Syuk Ry said...

leh tahan kreatif yer..
Film Review : PIRATE of THE CARIBBEAN

zacky ~786~ said...

owh .. thnks.~

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ said...

simple..tp bagus guna nama jadi kata kerja...hihi.. :)

thanks dtg jenguk td..follow u~

n3 latest : http://cikduyung.blogspot.com/2011/05/kain-biru-gelap-kain-biru-laut-bebas.html

Syuxer said...

hehe tq bro bro coz ada terselit nama aku dalam ni...terkejut gak bro wacana dok borak2 ngan aku hahahah

Lulu caldina said...

wah kreatifnya.. kredit buat awak... :)

YanaMIB said...

bro wacana tu suka lepak kedai mamak..kehkehkeh =P

echaRierie said...

simple but nice post..
suka part syuxer "2nd last tue"
haha~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...