Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, May 31, 2011

:: BLOGLIST NMIRMO ^_^




wohooo ~

cool kan header tu ...  ceria adalah cara saya.. cewaah ~ menarik tertarik terpesona den di buat nyer.. hehee ..

ok kalau nak tau in tuan blog nmirmo ada wat bloglist .. menarik kan ?  sonang jer kata nyer.. pilih antara watak kartun nmirmo yang di sediakan dan letak kt entry bloglist die.. so sweet kan ? apa yang sweet ?  errr  ntah  :P ...  

so aku pilih yang ini ..~


YOSH !!


die watak jahat tak silap aku.. walaupun jahat.. die tetap comel..  hahaa...   :) 




p/s : lama dah aku tak tengok cter kartun ni.. last tgk form 4 kot .. waa mmg kenangan ini kartun .. skrg xde lagi dah ditayangkan kt tv3..   tengok kat utube jer.. ( ceit mcm tengok jer ) 


soley2 .. nk join klik ~sini~

8 comments:

:: Mrs.SyahNia :: said...

tak pernh pun tgk kartun tu..
slalu tgk sin chan ngan doremon je..hehe

Rtp Farra Arisha said...

tak minat sgt laah dgn cartoon...wkwkwk.

Unknown said...

amboi zacky.huhu.nakal ye.join bloglist si dia =)

. said...

tak suka katun tu , barney best ! hahaha

Unknown said...

mcm pernah tgk kartun tu.. tapi lupa ah sbb dah lama x tgk kartun

nmirmo said...

maceh...wink2..^_^

misSbLurRy said...

aku rasa aku pernah tgk..
eheheh chomel je katon nyer

syahassan said...

gua suka awek mirmo.. keh3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...