Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, May 8, 2011

Rojak Mee ...~

anon :  weii jom g mkn rosak ..

Aku :  yang rosak tu kauU bukan makan..

anon :  rojak la bangsat..!! salah eja ngong ...

Aku :  yang bangsat tu kauU bkn aku .. hahahaa.. 


biase laa.. budak zaman sekarang.. bahasa nak kasar je kan .. mana pergi yer bahasa jiwa bangsa kita ni.. ishk3 !! eh2, lame gak aku tak makan rojak .. tapi mee rojak tu mcm mn ? haa senang jer kan.. jom goggle..  :)






ahah.. camtu la rupa paras rojak mee..  tapi tak silap aku ..aku pernah mkn rojak mee ni kat kg aku kota kuala muda nu.. depa panggil 'pasambok' huhu .. sape duk utara angkat tangan ?  :P     waaarghh tetiba rindu kt kg..

jom mkn  rosak rojak.. !!   soley2..


*anon - housemate aku daa... ekeke.. nama di anon kan, bg mengelakkan salah faham ..ngee ~

10 comments:

...:i'm ezza haniza:.... said...

wowww.nak rosak jugakk..heeeeeee

NOOR FATIN said...

nak jugak! hahaha

anne jasmine said...

woh.... gnas btol nk ajak mkn rojak pn.. hehe.. sdap2..
japg nk g cari.. ptg2 cm ni sdap gak

liyana said...

huhu..org kate pasembok pinang lg best..ttibe2 rse lpr

udin said...

pekana pasemboq kat queen bay manyak sodap woooo.. layannnnn.. hehehe..

putryteya said...

Kami, orang utagha, pggil rojak tu untuk cmpuran buah2han. dengan kuah hitam pekat ygsedap tuh! tau kan??

Si Nuansa Eyqin said...

mee rojak? mee rebus ke? mcm pernah makan. heee. ntah apa yg saya pikir ni betul ke tak apa yg zacky maksudkan. heee. :)))

Rozuan Ismail said...

semalam baru buat steambot.sedapnye

Solihin Zubir said...

mcm mee rebus ja tgok.. :D

lilY said...

yes..agree with putryteya..
yg tu pasembot (itu sy panggil,hehe)
rojak tu rojak buah2an yg mkn ng kuah hitam pekat & pedas..weee..~sedap ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...