Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, May 2, 2011

Penangan Video Hantu ~




Assalamualaikum ..~

Di saat aku menulis entry ini .. mesti ramai di antara kita yang telah pun melelapkan ( tido ) dibuai mimpi yang indah2 belaka kan.. 

Aku tak dapat tido.. sebab masih meremang bulu roma selepas melihat video hantu kat utube tu.. ~klik sini kalau bran~..! siyess seram.. nak dijadikan cerita ..  baru jer tadi aku pergi ke dapur untuk minum air yang berada di dalam petia ais.. lampu mmg off, dan aku mmg malas nk on .. sbb niat utk minum air pastu blaa..~  

Mase aku tengah bukak peti ais tuu.. mata aku terus memandang ke tingkap berdekatan dgn pintu dapur.. terus ternampak sebatang warna putih di atas bumbung rumah orang .. kepala aku tak fikir apa daaa.. fikir bende ala tu jerr..aku terperanjat satu badan.. mcm terkena kejutan elektrik ..  terpena.. kaku tak terkata..  tapi mata aku still pandang bende tuu ..

Aku renung punya renung.. tengok kat sebelah bumbung tu ada lagi sebatang warna putih .. adehh.. sekali batang paip besau daa.. setiap rumah mmg ada batang paip nie.. cume saiz yer yang bersau dan berwarna putih.. ditambah pula dengan lampu dapur aku yang off...  so nampak lah s'olah2 bende ala tu ..

siot !

tangkap gigil bhai .. terketaq2 lutut den.. hadoii..  buat pengetahuan umum.. aku tak pernah jumpa bende2 ala mcm nie..  dan kalau blh tanak la jumpa.. cukup la ngn cter2 hantu yang direka oleh manusia utk menakutkan manusia..  udah2 la tu .. 

kalau kaU iblis syaitan pergi jauh2, aku tanak kwn ngn kaU , 
kalau kaU manusia, ingat aku ada silat gayong..   
Muahahaa..!! 

jom tido.. 
sebelum tido jgn lupa hamik air semahyang dan bace doa tido yerp.. 


12 comments:

Rozuan Ismail said...

hehe.bila hati dah takut,mula fikir macam2.. batang paip disangka benda tu

ikien lurf said...

sy pom lbih kurang cmtu laa jugak kalu daa tgok cter cmni memang susah nk tdo laa jwabnyer.....hehehe

Zulfikar Hazri said...

aku dulu terkejut ngan plastik sangkut kat tingkat.. untuk buang sampah.... sampi melompat beb.. ahahahaha

echaRierie said...

haha..
zacky2..takot gak ea..
hehe ;D

Srikandi Bonda said...

Yun mmg xbrani nk tgk citer hantu malam2.. kalau trtengok jugk dan tringatkn citer tu maunya brselimut satu badan.. smbil baca ayat kursi. huhu

Si Nuansa Eyqin said...

hahaha. lain kali tgok lagi cerita hantu malam2. kalau takut semua benda nak fobia.

zacky ~786~ said...

wan : tula psl..~ adehhh

zacky ~786~ said...

ikien : huhuu ..~ zacky tertengok... bkn nk tgk.. :P

zacky ~786~ said...

zulfikar : hahahaa.. terlompat.. lg dasyat.. ekekeke

zacky ~786~ said...

echa : xtakot laa.. cume waspada jer..

zacky ~786~ said...

serikandi : hehe.. :) jgn tgk cter hantu .. xbaik tuk kesihtan ..

zacky ~786~ said...

si nuansa : tula..len kali ingat nk tgk lg cter hantu :D hahahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...