Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, May 2, 2011

"SAGMEN >> IISSHHHKKK..!! AKU NAK HEADER BARU"

 Photobucket 


 
Jom join segmen wancikgumuzik  !!

hadiah ?  tajuk pun nak header baru kan .. mesti la dapat header .. hehe.. tapi selain daripada header... pemenang bertuah juga akan dapat banner dan blog akan di review.. menarik bukan.. mana la tahu ada tuah, untung nasib kita menang ..  :)  

kenapa aku nak header ?!  sebab nak "bmw" blog more than words aku nie nampak cool ,lagi gempak gitu dengan header dan banner yang cantik .. lawa .. tetawan.. so baru laa ada semangat/mood nak buat entry.. tak gitu ? bagi aku, selain daripada entry yang menarik.. pernampilan blog itu juga penting untuk mewujudkan  3 "C".. apa c ?  iaitu suasana yang cantik, cool, dan ceria selalu... baru la blh senyum masa bukak blog tu kan3..



Tag 2org member blogger : 


  1. Pena
  2. Cik sakura


sekian ~

8 comments:

Tie HT said...

agak menarik ni :)

wan_cikgumuzik said...

terima kasih sbb sudi join sagmen cikgu.. gut luck taw.. kita tggu hari keputusannya nanti yerr.. thanks support cikgu..!!

zacky786 said...

tihara : jom laa join sekali :)

zacky786 said...

cikgu : yeah !! same2.. nk banner, nk banner.. ahahahhaa

Biha Petom said...

hey zacky..gudluck pd kamo juge, hehe :)

cik sakura said...

good luck ye..

suha said...

huh!saingan..saya join gak tau

nfatin said...

all the best.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...